Jak będzie się prezentował system rozwoju w New World? Najważniejsze aspekty progresji w nadchodzącej grze MMORPG!

lubiegrac publicystyka Jak będzie się prezentował system rozwoju w New World
Jak będzie się prezentował system rozwoju w New World? Najważniejsze aspekty progresji w nadchodzącej grze MMORPG!



Tamer Adas | 15 czerwca 2020, 22:10

New World doczekało się opublikowania zupełnie nowego materiału artykułu poświęconego rozwojowi postaci oraz systemowi progresji w MMORPG od Amazon Games. 
 
Twórcy nadchodzącego latem 2020 roku produktu zdecydowali się opublikować niezwykle interesujące informacje o systemie rozwoju postaci oraz progresji, jaki znajdzie się w formule oryginalnego MMORPG.
 
System opracowany został w oparciu o kilka poziomów, w związku z czym warto zawczasu dowiedzieć co i jak funkcjonuje oraz w jaki sposób ewentualnie będziemy mogli jak najbardziej optymalnie dokonywać wybory.
 
 
Na początek oczywiście warto zwrócić uwagę ku cechom głównych, które będą pierwszymi "objawami" rozwoju bohaterów w świecie Aeternum. Na starcie otrzymamy pięć punktów, które będziemy mogli przeznaczyć na następujące parametry:
 
  • Siła - związana z wykorzystaniem broni białej, obsługując zarówno ciężkie młody jak i lekkie miecze, które dla odmiany wymagają wspierania się jednak zręcznością.
  • Zręczność - w dużej mierze zapotrzebowanie na nią realizuje broń dystansowa w postaci nie tylko muszkietów i łuków, ale także i lekkim modelom, które łatwiej się specjalizuje ilością punktów.
  • Inteligencja - powiązana jest naturalnie z magicznymi broniami wzmacniając profity, obsługując zarówno czysto magiczne chociażby laski ogniste czy też te fizyczne z magicznym zacięciem jak chociażby płonący .
  • Skupienie - wpływa na szybkość odzyskania many i odnawiania się umiejętności, dzięki czemu wraz z rozwojem będziemy mogli szybciej i częściej korzystać z czarów.
  • Kondycja - za jej sprawą rosnąć nam będzie liczba punktów życia, a w raz z nią nasza wytrzymałość na otrzymywane ciosy.
 
Każda z nich nieco inaczej będzie wpływać na możliwości naszej postaci, co należy mieć na uwadze ze względu na zastosowane ograniczenia.
 
Maksymalny limit wynosi 60 poziomów, przy czym będziemy mogli go zwiększyć z użyciem dedykowanej biżuterii, przy czym oferowane podstawowo korzyści będą mniejsze. Za niewielką opłatę otrzymamy możliwość wprowadzenia zmiany w podziale punktów. Warto o tym myśleć zawczasu, ponieważ tylko wtedy za darmo będziemy mogli poeksperymentować.
  
 
Profesje co prawda nie są związane z walką, jednakże ich rozwój pozwoli nam uzyskać sporo dodatkowych możliwości za sprawą ulepszania herosa także w tej dziedzinie. System ten dostarcza nam 4 umiejętności zbieractwa, 5 przetrwania oraz 7 rzemiosła, dotykające nieco inne aspekty każdej z dziedzin.
 
Na czym skupiają się profesje?
  1. Umiejętności zbieractwa - w jej składzie znajdziemy górnictwo, skórowania wyrąb oraz żniwa, które zapewnią nam lepsze surowce z wyższego segmentu. Kamienie, rudy, skóry, drewno, włókna, owoce czy warzywa będą przydatne, a z czasem być może i nieźle zarobimy na produktach z nich uzyskiwanych.
  2. Umiejętności przetwarzania - na ten zestaw składa się wytapianie, kamieniarstwo, stolarstwo, garbarstwo i tkactwo, które na wyższych poziomach zapewnią nam jeszcze lepszą jakość materiałów produkcyjnych. Przerabiać będziemy mogli rudę na sztaby, kamienie na bloki, klejnoty na cenne skarby, z włókien opracujemy tkaniny i wiele więcej!
  3. Umiejętności rzemieślnicze - w tym wypadku mamy do czynienia z największą ilością kategorii - kucie broni, płatnerstwo, jubilerstwo, inżynieria, arkana, gotowanie i meblarstwo. W ich ramach będziemy mogli zrealizować na kilku poziomach poprzez nowe przepisy czy też silniejsze warianty między innymi:
    • Zbrojmistrzowie tworzą broń białą.
    • Płatnerzy wykuwają lekkie i ciężkie pancerze.
    • Jubilerzy tworzą biżuterię.
    • Inżynierowie tworzą broń dystansową i amunicję.
    • Arkaniści tworzą eliksiry, nalewki i broń magiczną.
    • Kucharze przygotowują jedzenie i napoje.
    • Meblarze tworzą meble, skrzynie oraz trofea dla domów.
 
Obeznanie z bronią związane jest z użytkowaniem poszczególnych modeli broni, wobec czego doświadczenie będzie naliczane wraz z każdym zwycięstwem w pojedynku. Każdy typ posiada dwa drzewka rozwoju, w ramach których znajdziemy nie tylko aktywne umiejętności, ale także i pasywne modyfikatory oraz premie, dzięki którym nasze zmagania okażą się cenniejsze i przyjemniejsze.
 
Nie wszystko będziemy mogli odblokować, wobec czego będziemy musieli wcześniej przemyśleć w jakim kierunku chcemy podążyć i jakie zalety są dla nas najważniejsze. Wszystko przywiera do poszczególnych broni, w związku z czym warto się zawsze dobrze zastanowić przy okazji każdego awansu. Drzewka będziemy mogli zrestartować, będzie ku temu jednak potrzebny odpowiedni zasób azothu.
 
To od naszego indywidualnego wyboru będzie zależeć ostateczny rozwój broni, a to właśnie my będziemy kształtować indywidualny charakter wybranego sprzętu.
 
New World ukaże się 25 sierpnia 2020 roku.
 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa

Tagi: New World,
Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners