World of Tanks 1.0 zaprezentowane na kolejnych screenach i nie tylko!

lubiegrac news World of Tanks 1.0 zaprezentowane na kolejnych screenach i nie tylko!
World of Tanks 1.0 zaprezentowane na kolejnych screenach i nie tylko!



Tamer Adas | 3 marca 2018, 18:45

World of Tanks już niebawem doczeka się aktualizacji oznaczonej pełnoprawnym numerkiem 1.0, która ma wnieść na jeszcze wyższy poziom. Co otrzymają gracze?
 
Już w marcu będziemy świadkami wejścia World of Tanks do wersji 1.0, która ma być największą paczką zawartości, zmian oraz nowości technicznych w historii tego legendarnego już tytułu. W tym celu deweloperzy przedstawiają nowe szczegóły oraz możliwości sprawdzenia współpracy naszego komputera i nowej wersji - narzędzie znajdziemy w tym miejscu
 
enCore to samodzielny program umożliwiający sprawdzenie trzech podstawowych (domyślnych) ustawień, w ramach których funkcjonować będzie niewabem World of Tanks. 3 minutowy test zaprezentuje piękno graficzne oraz dokładne dane i statystyki pozwalającej określić nasze zapotrzebowanie oraz wydajność sprzętu. 
 
Nowy engine to efekt aż czterech lat pracy, dzięki czemu World of Tanks ma nie tylko zostać odświeżone, ale także zostanie rozwinięte pod względem technicznym, gwarantując graczom niespotykaną dotychczas jakość oraz efektowność oprawy graficznej. Oczywiście wraz z mocą wiąże się w tym wypadku.... nie, nie odpowiedzialność, ale inne słowo na o, a mianowicie optymalizacja. Więcej informacji możecie znaleźć w tym miejscu

Najważniejsze efekty wykorzystania silnika Core:

• Zaawansowane oświetlenie (technologia globalnej iluminacji, która wiernie symuluje jak efekty świetlne odbijają się i załamują się w zależności od powierzchni, na którą padają) 
• Zmodernizowany teren (rozległe obszary, realistyczne tekstury, deformacje i efekty przemoczenia) 
• Responsywna woda (całkowicie nowy sposób renderowania wody, odkształcenia piany morskiej i efekty podwodne)
• Różnorodna flora wolumetryczna (szczególne efekty interakcji między pojazdami i roślinami oraz transmisja światła),
• Fotorealistyczne skyboxy i ruchome chmury (nadają obiektom bardziej dynamicznego charakteru)
• Udoskonalone dynamiczne cienie (technologia Adaptive Shadow Maps)
• Zniszczenia obiektów (technologia Havok®)
• Różnorodność nowych i ulepszonych efektów przetwarzania końcowego (Bloom, promienie bogów, aberracja chromatyczna i odbicie przestrzeni ekranu). 
 
Zaproszenie wszystkich zainteresowanych graczy do beta testów World of Tanks 1.0 znajdziecie w tym miejscu. 
 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja Prasowa

123456
Komentarze [2]:
avatar TOM3K
dodano: 2018-03-05 10:59:50

W wieli w ogóle grach Polska jest niestety pomijana :( A stanowimy dużą część Europy przecież.

avatar PanDamian
dodano: 2018-03-03 19:01:59

Szkoda, że nie przyniesie polskiego drzewka!

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners