autor:agusia16
Zaczynamy od animacji, w której przenosimy się do zamku Drakuli, który stracił moc, i wkrótce przestanie istnieć. Wzywa zatem jedyną osobą, która mu pozostała, wnuka Champy'ego.
Champy wraca do swojego mieszkania, w którym znajdują się łowcy wampirów. Przepłoszeni, próbują strzelać z kuszy, drewnianym kołkiem, który wpada do akwarium i znikają.
Tymczasem w szafie znajduje się trumna z Franko, sługą dziadka Champy'ego, Drakuli. Trzeba go uwolnić.
Podnosimy kuszę. Zabieramy papierową torbę leżącą na książkach, z której Champy wydostanie kawałek mięsa. Klikamy mięsem na akwarium, gdzie pływa pirania Zara.
Champy położy mięso na talerzu.
Ryba podpłynie w stronę mięsa. Zabieramy szklane akwarium do podróżowanie stojące na półce, łowimy nim rybkę, po czym sięgamy po leżący w akwarium drewniany kołek.
Łączymy go z kuszą i strzelamy w kłódkę trumny, w której zamknięty jest Franko.
Rozmawiamy z nim, a on zabierze nas do Transylwanii, do zamku Drakuli
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu