autor:agusia16
Podchodzimy do okratowanych drzwi i umieszczamy w zamku trzy klucze. Krata się podniesie. Teraz naszym zadaniem jest wciśnięcie przycisków we właściwej kolejności.
Ponumerowałam przyciski od 1 do 5. Wciskamy po kolei: 4, 5, 3, 2, 1.
Przejście się otworzy. Wchodzimy więc do katakumb.
Okazuje się że w podziemiach pucharu pilnuje wielka ośmiornica. Na razie nie mamy jak zabrać jej pucharu, ani nawet do niej podejść. Wracamy zatem do sypialni dziadka Drakuli.
Drakula czuje się coraz gorzej. Będzie już leżał w łóżku.
Rozmawiamy z nim na temat ośmiornicy.
Okazuje się, że to Poppy.
Pytamy o perukę. Ponieważ jest mało przytomny, będziemy mogli ją zabrać. Bierzemy zatem perukę.
Opuszczamy sypialnię i idziemy na górę, do gabinetu z małą ośmiornicą imieniem Inky. Zagadujemy do niej, a wypełni akwarium czarnym atramentem. Zanurzamy w nim perukę. zafarbujemy ją teraz na czarno.
Wracamy do miasteczka.
Champy the Useless Vampire
Miasteczko
Champy the Useless Vampire
Miasteczko ponownie
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu