Beauty (motyl) - CLeM

lubiegrac poradniki CLeM Beauty (motyl) - CLeM



autor:agusia16

Poradnik zawiera 100% osiągnięć Steam! 

Beauty (motyl)

Znajdujemy się w posiadłości, gdzie budzimy się w piwnicy. Jesteśmy szmacianą lalką, która ma do wykonania pewne kolejne zadanie i odkrycie tajemnice tego domu. Nieznany dziecięcy głos mówi, że mamy przynieść coś pięknego. 

Na początek zabieramy dziennik leżący na podłodze. Wyszukujemy słowo "beauty", a w dzienniku pojawi się notatka o motylu. Tego niebieskiego motyla musimy zatem przynieść tajemniczemu dziecięcemu głosowi. 

Clem_1.jpg

Opuszczamy piwnicę i trafiamy do kuchni. Zabieramy butelkę z zielonym płynem stojącą na stoliku. Wchodzimy do pomieszczenia z prawej otwierając drzwi.

Clem_2.jpg

Znajdziemy się w salonie z zegarem, obrazami oraz stolikiem ze słoikiem. Spoglądamy na zegar, by pojawiła się notka w dzienniku, na ten moment nic z nim nie zrobimy. Zerkamy na obraz z kotem, zauważając, że na jego obroży wisi kluczyk. Spoglądamy także na obraz z pianistką, który jest nieczytelny. Pojawi się notatka. Zabieramy słoik. Tu stoi także wazon, na który możemy spojrzeć. Przyda się nam później.

Clem_3.jpg

Ze słoika wyciągamy gwoździe, po czym udajemy się dalej w prawo. Znajdziemy się w salonie z pianinem, stolikiem z książką i schodami z lewej i prawej. Te z prawej są zabite deskami. Te z lewej prowadzą do kolejnego pomieszczenia, w którym przebywa tajemniczy głos. Przyglądamy się książce leżącej na stoliku. Tekst nie jest czytelny. Pojawi się notatka. Przyglądamy się też pianinu. Możemy na nim zagrać, ale na razie nie wiemy co. Po obejrzeniu wszystkiego wychodzimy na podwórze. Wyjście znajduje się w na dole ekranu.

Clem_4.jpg

Na podwórzu zamykamy drewniane okiennice. Pierwsze będziemy mogli zamknąć, drugiej okiennice, te bliżej szklarni będą się otwierać. Trzeba będzie je naprawić. Tu także znajduje się grób zwierzaka. Widzimy także latającego motylka, którego musimy zdobyć. Zamknięcie okna jest zatem konieczne. 

Clem_5.jpg

Przechodzimy w prawo. Znajduje się tam niewielka szopa, do której wchodzimy. Zabieramy pistolet do gwoździ. Znajduje się tu także szafka, której szuflady są zamknięte. 

Clem_6.jpg

Wychodzimy z szopy. W ekwipunku łączymy pistolet do gwoździ z gwoździami. Zamykamy okiennice i używamy na nic pistoletu na gwoździe, by się nie otwierały. Wchodzimy do szklarni. 

Clem_7.jpg

Zabieramy łopatkę. Możemy się jeszcze rozejrzeć. Spoglądamy na rzeźbę, która trzyma coś w dłoni. Znajduje się tam postument, w którym mechaniźmie brakuje jednej części. 

Clem_9.jpg

Wychodzimy na podwórze. Za pomocą łopatki odkopujemy grób kota i wyciągamy kluczyk

Clem_10.jpg

Ponownie usłyszymy tajemniczy głos.

Wracamy do domu, udajemy się do kuchni i drzwiami na przeciwko schodów wchodzimy do spiżarki. Za pomocą klucza, który właśnie znaleźliśmy otwieramy jedną z szuflad. Wyciągamy z niej część układanki do rzeźby w szklarni, a także część lupy, w której brakuje szkiełka. Znajduje się tam także liścik. Trafi do dziennika. 

Clem_12.jpg

Opuszczamy dom i wędrujemy do szklarni. Przyglądamy się postumentowi na którym stoi rzeźba kobiety. Naszym zadaniem jest ułożenie czterech części tak, by utworzyły oko. Wszystkie z nich muszą być przymocowane w pewnym miejscu. Usłyszymy dźwięk, odpowiednie kliknięcie. Obracamy części tak, by do siebie pasowały i by gra zaliczyła nam zadanie. 

Clem_13.jpg

Postument się otworzy, a ręka rzeźby opuści się. Możemy teraz zabrać szkiełko do lupy. Otrzymamy lupę prawdy (lens of truth). Pojawi się notatka w dzienniku. Otrzymamy osiągnięcie In plain sight

Clem_14.jpg

Kolejny raz odezwie się znany nam głosik.

Wracamy do domu i udajemy się do pokoju z zegarem i obrazami. Przyglądamy się obrazowi z pianistką i szukamy na niej oczu. Są dwa. Gdy poprawnie wykonany zadanie na obrazie pojawią się symbole na pianinie. Wpis pojawi się w notatniku.

Clem_15.jpg

Udajemy się teraz do pokoju z pianinem i ponownie zerkamy na książkę leżącą na małym stoliku. Znów używamy lupy prawdę i odszukujemy dwoje oczu, by odkryć tekst. 

Clem_16.jpg

W ten sposób będziemy wiedzieć, że do wazonu musimy włożyć bratki. One zwabią motylka. Stosowny wpis pojawi się w notatniku.

Clem_17.jpg

Opuszczamy zatem dom i wędrujemy do szklarni. Zabieramy bratki. 

Clem_18.jpg

Wracamy do domu i do wazonu wkładamy bratki. Następnie kierujemy motylka, który ucieka do tegoż pomieszczenia. Gdy motylek usiądzie na kwiatkach, wkładamy go do słoika. 

Clem_19.jpg

Znów usłyszymy głosik.

Wracamy do pokoju z pianinem i wchodzimy po schodach z prawej, do znajdującego się tam pomieszczenia. Oddajemy głosowi słoik z motylkiem, kończąc ten rozdział gry. Otrzymamy osiągnięcie Beauty You've delivered a butterflay

Clem_20.jpg

Usłyszymy głos i obejrzymy krótką animację. 

Animacja

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners