Intelligence (pająk) - CLeM

lubiegrac poradniki CLeM Intelligence (pająk) - CLeM



autor:agusia16

Intelligence (pająk)

Nowy rozdział ponownie rozpoczynamy w piwnicy. Podnosimy dziennik. Tym razem mamy przynieść "Intelligence". Klikamy na słowo w dzienniku i już wiemy, że mamy przynieść pająka. 

Clem_48.jpg

Opuszczamy piwnicę, a następnie dom i przechodzimy obok szopy w prawo, poza ogrodzenie. Znajdziemy się przy klapie prowadzącej do kotłowni. 

Clem_49.jpg

Otwieramy klapę i schodzimy na dół. Na początek zabieramy szmacianą lalkę, zerkamy na czasopismo, w którym mowa o wina.

Clem_50.jpg

W czasopiśmie znajdują się informacje na temat wina. Używamy lupy, by odnaleźć ukryte dwoje oczu i odsłonić ukryty tekst. Ważne są oznaczenia win i kolorów butelek. Trafią do notatnika. 

Clem_51.jpg

Następnie spoglądamy na fioletowe pudełko stojące na regale. 

Clem_52.jpg

Znajduje się na nim cztery przyciski z półksiężycem i 12 z gwizdami. Naszym zadaniem jest wciśnięcie wszystkich czterech przycisków z księżycem, by pudełko się otworzyło.

Ponumerowałam przyciski licząc od lewej, od góry do prawej na dole od 1 - 16.

Naciskamy po kolei: 1, 5, 10, 11, 8, 16, 11, 10, 12, 8, 11, 3, 4, 16, 13

Clem_53.jpg

Gdy wykonamy zadanie prawidłowo skrzyneczka się otworzy. Wyciągniemy z niej list oraz wino

Clem_54.jpg

Opuszczamy kotłownię, wracamy do domu, i kierujemy się do piwnicy. Tu klikamy na drzwi z prawej. 

Clem_55.jpg

Po raz kolejny za pomocą runicznego klucza musimy otworzyć drzwi. 

Zadanie może być losowe. U mnie wyglądało to: 7 w dół, 4 w górę, 2 w dół, 7 w górę.

Gdy kamienie ustawimy prawidłowo, potwierdzamy "A" i gdy klucz zaświeci się na biało, drzwi otworzą się.

Clem_56.jpg

Wchodzimy do środka. Znajdziemy się w piwniczce z winami. Na początek zdejmujemy wszystkie wina a następnie wkładamy je tak, jak wygląda to na poniższym zdjęciu. 

Clem_57.jpg

Gdy zadanie zostanie wykonane prawidłowo otworzy się schowek, w którym znajduje się skrzynka. Zaglądamy do niej. Znajduje się w niej teleport charm, urządzenie do teleportacji. Jest to urządzenie, dzięki któremu możemy przenosić się z pomieszczeń, nawet takich, które są zamknięte. Otrzymamy osiągnięcie No time to lose You've got the Teleport Charm

Clem_58.jpg

Ponownie odezwie się znajomy głosik.

Pojawi się notatka w dzienniku. Używamy urządzenia teleportującego, zgodnie z zapiskiem w dzienniku za pomocą "X". 

Opuszczamy piwniczkę z winami, ale nie piwnicę. Stajemy na symbolu znajdującym się na podłodze, by go aktywować. Teraz będziemy mogli wrócić tu dzięki urządzeniu teleportującym. 

Clem_59.jpg

Wracamy na górę, i aktywujemy, stojąc, kolejny symbol w pokoju z fortepianem, na schodach. 

Clem_60.jpg

Następnie schodzimy i zerkamy na ścianę z prawej strony, pod schodami. Używamy na niej lupy, by odkryć oko, a potem aktywować symbol. Następnie przechodzimy do biblioteki, czyli w uchylone drzwi z lewej, na przeciwko fotela. 

Clem_61.jpg

Ponownie przyglądamy się książkom na regale. Ustawiamy je tak jak na zdjęciu poniżej, a aktywujemy symbol, który właśnie odkryliśmy. Usłyszymy jak coś się otwiera. 

Clem_62.jpg

Ponieważ z biblioteki teraz nie wyjdziemy, użyć musimy teleportu. Klikamy zatem przycisk "X", otwierając mapę posiadłości. Wybieramy salon z pianino. 

Clem_63.jpg

Gdy znajdziemy się w pokoju zobaczymy drzwi pod schodami, które są otwarte. Wchodzimy w nie. 

Clem_64.jpg

Znajdziemy się w lochach. Podnosimy but. Znajduje się tu skrzynia tortur, klikamy na nią.

Clem_65.jpg

Ponownie czeka nas znajome zadanie, czyli otwarcie drzwi za pomocą runicznego klucza, który musimy najpierw odpowiednio ustawić. W tym wypadku trzeba mieć na uwadze, że pierwsza zapadka obniża się o trzy, a trzecia o jeden. Ustawiając kamienie, trzeba tę ilość doliczyć. Po otwarciu tego zamka, jeśli się nie pomyliśmy przy ustawieniu kamieni, powinniśmy otrzymać osiągnięcie Sharp-eared You've opened a complex lock at the first atempt

Clem_66.jpg

Po wykonaniu zadanie mebel tortur się otworzy, a wewnątrz znajduje się.... tata. Otrzymamy osiągnięcie Voodoo You've found Martin. Zabieramy list, który wypadł. 

Clem_67.jpg

Ponownie używamy urządzenia do teleportowania i wybieramy salon z pianino. 

Clem_68.jpg

Wchodzimy do schowka, czyli w drzwi z prawej. 

Clem_69.jpg

Zobaczymy tam pająka, który jak się zbliżymy wpada do dziury. Wlewamy zielony płyn z butelki do dziury i opuszczamy to miejsce. 

Clem_70.jpg

Wracamy do lochu. Zobaczymy pająka zwisającego z żyrandola. Gdy odejdziemy spadnie na podłogę. Naszym zadanie jest złapanie. Czeka nas lekko zręcznościowe i czasowe. Pająk jak do niego podchodzimy ucieka. Musimy poprowadzić go na wylany na podłogę zielony płyn. Nieco go wtedy spowolni. Wtedy szybko klikamy "A", i w ekwipunku wybieramy pudełko, by złapać pająka. Musimy to zrobić dość szybko.

Clem_71.jpg

Gdy to zrobimy ponownie używamy urządzenia teleportującego i wracamy do pokoju z pianinem. Udajemy się na schody z prawej, do pomieszczenia, w którym przekazujemy to co mieliśmy zdobyć. Oddajemy pająka. Otrzymamy osiągnięcie Inteligence You've deliver a spider

Clem_72.jpg

Czeka nas kolejny przerywnik filmowy.

Animacja

Kończymy rozdział. 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners