Budapeszt - posterunek - Dracula 4: The Shadow of the Dragon

lubiegrac poradniki Dracula 4: The Shadow of the Dragon Budapeszt - posterunek - Dracula 4: The Shadow of the Dragon



autor:agusia16

Budapeszt - posterunek

 

Podchodzimy do inspektora i rozmawiamy z nim. Z biurka zabieramy taśmę klejącą i zapalniczkę. Naszym pierwszym zadaniem, stosownie do sprawowanej przez nas funkcji, jest określenie autentyczności lub nie obrazu. Spoglądamy zatem na obraz, a następnie klikamy na niego lampą ultrafioletową, określając, że zdecydowanie jest on autentyczny. Pora umieścić go w sejfie. Zabieramy zatem obraz ze sztalugi, klikamy na skrzynię stojącą z lewej strony. Może być doskonałym pokrowcem dla obrazu. Obracamy się i z sejfu zabieramy pieczątkę, po czym otwieramy sejf. Udajemy się w prawo, w stronę drzwi. Z biurka zabieramy taśmę klejącą i wosk. W ekwipunku łączymy wosk z zapalniczką, by go nieco stopić. Wracamy do skrzyni. Wkładamy do niej obraz, po czym związujemy skrzynię taśmą klejącą. Teraz przyglądamy się jej bliżej i używamy najpierw stopionego wosku, a potem pieczątki.

 

 

 

Zabieramy zalakowaną skrzynię i wkładamy ją do sejfu. Ellen automatycznie go zamknie. Teraz możemy porozmawiać z inspektorem na każdy temat, po czym wędrujemy w prawo, do stoliku ze sprzętem do nagrywania. Klikamy na ów stolik, a inspektor wyjaśni nam o co w nim chodzi i do czego służy. Otóż urządzenie to rejestrowało, to co mamrotał zamknięty w celi więzień, ale podobno nagranie uległo zniszczeniu i nie nadaje się do odsłuchania. Na dodatek technik, który miał się tym zająć jest chory. Ellen postanawia oczywiście się tym zająć. Klikamy więc na stolik, by otworzyć pudełko, w którym znajduje się taśmy. W ekwipunku łączymy je z taśmą klejącą, by je naprawić i używamy ich na urządzeniu, po czym klikamy na owe urządzenie.

 

 

 

Naszym zadaniem jest takie dopasowanie ustawień, by pozbyć się szumów i usłyszeć to co przez sen mówił więzień. Musimy więc zmniejszyć muzykę i zwiększyć moc głosu. Wciskamy więc "play", a następnie ustawiamy pokrętła tak, by czerwona strzałka licząc od lewej strony, ustawione była na pozycji:

 

100, 200, 200, 115 i 70

 

Za każdym razem, gdy tylko przekręcimy pokrętło, wciskamy przycisk "on". W ten sposób usłyszymy i przeczytamy co mówił więzień.

 

 

 

Gdy poprawnie wykonamy zadanie, inspektor opuści to pomieszczenie. Podchodzimy zatem do jego biurka. To jest nasza szansa, by w spokoju przejrzeć akta. Spoglądamy zatem na szafkę z aktami. Otwieramy czwartą szufladę w pierwszym rzędzie - AD UZ, numer 14 i czytamy akta Friedlen'a. Z jego teczki zabieramy kartkę z zakodowaną wiadomością, po czym czytamy wpis w aktach, poznając nazwisko Yacub'a Kilic'a (akta NT 0008).

 

 

 

Ponownie więc zaglądamy do szafki z aktami, ale tym razem do czwartej szuflady w drugim rzędzie, licząc od góry. Akta ukrywają się pod numerem 8. Teraz schodzimy na dół i przechodzimy do celi, gdzie zostajemy poinformowani, że więzień nie żyje. Najprawdopodobniej popełnił samobójstwo. Spoglądamy zatem na ciało. Na ręce denata Ellen dostrzega tatuaż. Rozmawiamy na wszystkie tematy z inspektorem, po czym spoglądamy na umywalkę. Ellen stwierdzi, że być może ktoś coś napisał na ścianie. Dzięki temu otrzymamy od inspektora klucz do szafki. Wychodzimy więc z celi, za pomoca klucza otwieramy szafę i wyciągamy z niej proszek do zdejmowania odcisków, baterie, film, pustą butelkę sprayu i aparat fotograficzny.

 

 

 

W ekwipunku łączymy proszek do zdejmowania odcisków z pustą butelką spreyu i film do aparatu z aparatem, a następnie wkładamy do niego baterie i wracamy do celi. Na ścianie nad zlewem używamy butelki napełnionej tuszem do zdejmowania odcisków, klikając na ścianę kilka razy, aż naszym oczom ukaże się napis, jak się później z rozmowy z inspektorem okaże, w języku węgierskim oznaczającym: " On idzie mnie zabić". Na owym napisie używamy aparatu fotograficznego, robiąc zdjęcie.

 

 

 

Wszystko wskazuje na to, że nie było to samobójstwo, a morderstwo. Na koniec wizyty w tym miejscu robimy zdjęcie ciału. Ellen bedzie chciała skontaktować się z szefem. Wracamy zatem do góry. Niestety nasza bohaterka poczuje się źle. Musimy zatem łyknąć leki. Wchodzimy więc w zakładkę apteczki i łączymy ze sobą odpowiedni leki, tak, by poziom zdrowia z prawej strony stał się znów zielony. Na koniec dzwonimy do muzeum, klikając na telefon. Dyrektor zleci Ellen kolejne zadanie. Tym razem ma udać się do Whitby, do posiadłości Vambery'ego, by dowiedzieć się czegoś więcej na temat tajemniczego obrazu.

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners