Rozdział 2 - Drawn: The Painting Tower

lubiegrac poradniki Drawn: The Painting Tower Rozdział 2 - Drawn: The Painting Tower



autor:agusia16

Rozdział 2

The Window

Znalazłeś się w dalszej części wieży. Podnieś leżący na podłodze młotek. Zerknij na kartkę leżącą pod ścianą, blisko okna. Przeczytaj ją. To kolejny list od Iris. Podejdź do obrazu naprzeciwko, w głębi pomieszczenia. Po obydwu jego stronach, zobaczysz maski. Zabierz z nich po jednej rzeczy, z lewej usta, z prawej ucho. Dotknij obrazu.

Po chwili rozlegnie się huk i z obrazu wyleci spory kawałek.

Wyjdź ze zbliżenia, a zobaczysz rozsypany na podłodze piasek. Zabierz kartkę przedstawiającą doktora, znajdującą się na kolumnie z lewej. Po zabraniu jej, będziesz mógł spojrzeć na kolejną kartkę, przedstawiającą strzałkę. Zabierz szmatkę, leżącą na schodach z lewej strony. Zamocz ją w kałuży wody, rozlanej na podłodze, przy kolumnie. Spójrz na okno z prawej. Podczas eksplozji, wyleciały szybki z okna. Musisz je odszukać.

Przejdź ponownie do obrazu i uderz młotkiem w dziurę, a zrobisz wgłębienie, w którym znajdziesz pierwszy kawałek szybki. Wejdź schodami na górę. Znajdziesz się w kolejnej części wieży, ze schodami prowadzącymi wysoko w górę. Pozbieraj szkiełka. Zabierz gwiazdę zwisającą z sufitu. Spójrz na kartkę leżącą na podłodze i na rysunek na ścianie.

Przejdź wyżej, kierując się za strzałką, w drzwi na górze. Zabierz kolejne szkiełko, które trzyma dziewczynka na drzwiach.

Wróć na dół i ponownie spójrz na okno.

Twoim zadaniem jest poukładanie brakujących elementów. Prawidłowo ustawiony element stanie się szary, ciemniejszy i nie będzie go można zabrać z miejsca, w którym się znajduje. Podpowiedzią do zagadki, jest tabliczka znajdująca się na kolumnie. Szkiełka musisz ustawić tak, by utworzyły strzałkę.

Prawidłowo ustawione szkiełka spowodują, ze światło padające na okno, oświeci strzałkę, której cień znajdzie się na piasku. W ten sposób zostanie oznaczone miejsce, w którym musisz kopać. Przy pomocy łopaty, przekop miejsce, w którym wskazuje strzałka, a odsłonisz kawałek obrazu. Zabierz go.

Podejdź do obrazu i umieść na nim fragment, brakujący element. Teraz za pomocą szmatki, przemyj, oczyść kociołek. W ten sposób, obraz będzie jak nowy. Wejdź w niego.

The With Doctor

Wejdź w obraz i umieść obrazek z doktorem na miejscu, czyli przed kociołkiem i porozmawiaj z nim.

Dowiesz się, że potrzebuje różdżki.

Może ją wykonać, ale musisz odszukać elementy do jej wykonania. Przy pomocy młotka, rozbij wszystkie cztery naczynia, stojące na półkach na dole, po jednej i drugiej stronie. Wyciągnij ukryte w nich przedmioty. Pociągnij trzy razy za linkę, zwisającą z sufitu. Na podłogę spadnie patyk. Zabierz go.

Patyk połącz z siatką i z obręczą. W ten sposób zrobisz siatkę na motyle. Ponownie zagadaj doktora.

Dowiesz się, że kociołek jest chłodny, a powinien być gorący, powinno się pod nim palić.

Opuść obraz i wejdź ponownie na górę. Zabierz tkwiącą na ścianie z prawej strony świecę.

Ponownie wróć na obraz. Przy pomocy palącej się świecy, zapal ogień pod kociołkiem. Spójrz na półkę z prawej strony. Zobaczysz główkę i dwa wolne patyki. Na dwóch wolnych patykach, umieść główki, które masz w ekwipunku. Teraz zagadaj główki.

Pierwsza z nich, główka z lewej strony, nie słyszy, zaś środkowa nie mówi.

Wobec tego, oddaj główce nie słyszącej ucho, zaś nie mówiącej usta. Teraz możesz z nimi porozmawiać. Od pierwszej główki dostaniesz magiczne pióra, od środkowej magiczne koraliki. Ponownie porozmawiaj z doktorem, a wyczaruje magiczny krąg i trzy małe obręcze. Umieść w nich magiczne przedmioty, potrzebne do stworzenia różdżki, czyli kijek, pióra i koraliki.

Po chwili przedmioty te zaczną wirować i powstanie magiczna różdżka, która jest już gotowa i może pracować. Potrzebne jest teraz kilka rzeczy, które musisz znaleźć, by stworzyć eliksir. Tymi przedmiotami są: oset, liść, słonecznik, motyl, ważka i pszczoła. Niestety doktor nie może Ci pomoc, musisz sobie poradzić sam. Opuść obraz i udaj się do „ Foyer”, a następnie przejdź do obrazu. Do „ The Farm”.

The Farm

Na miejscu znajdziesz wszystkie potrzebne przedmioty. Owady, czyli ważkę, motyla i pszczołę złap za pomocą siatki na motyle. Liść zabierz, klikając na niego, w momencie gdy zacznie spadać na ziemię, zabierz żółty liść. Zabierz też połówkę słonecznika oraz oset, rosnący z prawej strony, za pniakiem. W ten sposób uzbierałeś wszystkie elementy potrzebne do stworzenia eliksiru. Wróć do doktora.

The With Doctor

Ponownie porozmawiaj z doktorem.

Tym razem, dowiesz się, że niektóre z rzeczy, które uzbierałeś, musisz odpowiednio przerobić.

Spójrz na półkę z prawej. Zobaczysz na niej naczynia, klika misek, moździerz i fiolki wypełnionymi kolorowym płynem. Używać będziesz trzech misek, butelki z zielonym płynem i moździerza.

Umieść liść w misce, a dokonasz zbliżenia. Przy pomocy noża posiekaj go na kawałki, tak by powstał proszek. Wystarczy, że klikniesz na nim nożem. Umieść połówkę słonecznika w misce, a ponownie dokonasz zbliżenia. Poobrywaj jego płatki, klikając na niego, tak by wylądowały one w misce. Oset umieść w misce, a automatycznie zostanie umieszczony w moździerzu. Kliknij na pałkę moździerza, a roślinka zostanie rozgnieciona.

Po rozgnieceniu składników, musisz je odpowiednio połączyć, przesypując je w odpowiedniej kolejności do miski. Dobrze sporządzona mieszanka, buchnie zielonym dymem.

Klikaj na nie w odpowiedniej kolejności:

- 3 – oset;

- 4 – zielona butelka;

- 2 – liść;

- 1- słonecznik.

Zmieszana substancja powinna buchnąć zielonym płynem, a Ty powinieneś zostać poinformowany, że składnik mikstury jest już gotowy. Sam płyn będzie miał kolor seledynowy.

Gotowy płyn trafi do ekwipunku. Podaj go doktorowi , a trafi do kotła. Daj mu też pozostałe składniki, czyli motyla, pszczołę i ważkę. Po chwili, wyczaruje dla Ciebie serce, które trafi do ekwipunku.

Wyjdź z obrazu i przejdź na górę, do drzwi z dziewczynką. Najpierw umieść na drzwiach gwiazdę, w miejscu jej przeznaczenia, czyli we wgłębieniu o takim kształcie. Po chwili pojawi się miejsce na serce. Umieść więc w nim serce, które wyczarował doktor. Gdy to zrobisz, ręce dziewczynki się rozłożą, ukazując szpulkę czerwonych nici z igłą. Zabierz ją.

Po zabraniu nici, otworzą się drzwi prowadzące do środka. Zobaczysz schody i w oddali kolejne drzwi. Spróbuj przejść po schodach, ale niemal natychmiast rozpadną się, uniemożliwiając przejście.

Obejrzyj kolejne opowiadanie Franklina, i po krótkiej animacji, zejdź na dół i wróć do „ Foyer”.

The Foyer

Spójrz na obraz na lewej ścianie, nad kominkiem. Spójrz na list, leżący na półce z lewej strony. Przeczytaj go. Zabierz rysunek ptaka, tkwiący za obrazem z prawej strony. Teraz spójrz na obraz, zobaczysz, że jest on pęknięty, zniszczony. Wobec tego, użyj na nim nici, które zabrałeś z rąk dziewczynki na drzwiach. Po chwili zostanie zszyty i całkowicie naprawiony. Po naprawieniu obrazu, wejdź do niego, do środka, klikając na obraz.

The Giant Tree

Znajdziesz się przed wielkim drzewem. Zabierz leżącego z prawej strony, osamotnionego misia. Spróbuj porozmawiać z drzewem, ale niestety, póki co, jest to niemożliwe. Zajrzyj do dziupli. W dziupli panuje niezwykła ciemność, wobec tego, użyj na niej świecy, a zobaczysz ogromnego pająka. Musisz się go koniecznie pozbyć.

Przyjrzyj się pająkowi, a dokonasz zbliżenia. Czeka Cię zadanie polegające na odpowiednim klikaniu na oczy pająka, tak, by wszystkie one zostały zamknięte. 

Naciskaj oczy w kolejności : 5, 3, 12, 13

Wszystkie oczy pająka zostaną zamknięte, a on sam zniknie. Na dół spadnie pusta klepsydra. Zabierz ją i konewkę. Wyjdź z dziupli. Spójrz na rozpadlinę w ziemi. Wyraźnie jest tu bardzo sucho. Wróć do doktora.

The Witch Doctor

Nabierz trochę silnej magicznej substancji do konewki, którą zabrałeś z dziupli z pająkiem. Tak wyposażony, wróć do drzewa.

The Giant Tree

Na miejscu, wylej magiczny napój z konewki do rozpadliny w ziemi, a wszystko ożyje.

Porozmawiaj teraz z drzewem, a dowiesz się, że lasowi potrzebna jest woda. Powie Ci, że Iris miała plan i Ty pewnie musisz go poznać.

Wejdź więc na drzewo, na jego czubek. Zobaczysz, że czubek drzewa jest zaatakowany przez robaki. Musisz się ich pozbyć. Aby to zrobić, umieść rysunek ptaka na gałęzi z lewej strony, a po chwili zamieni się w ptaka. Ptak zacznie zjadać robaczki. Aby je zjadł wszystkie, klikaj na niego, a będzie przeskakiwał i oczyszczał drzewo. Po oczyszczeniu drzewa z owadów, będziesz miał możliwość wejścia do środka, do drzewa. Zrób to więc. Spójrz na list leżący na podłodze. Trafi do twojego ekwipunku. Poprzesuwaj rzeczy leżące na podłodze, czyli wycinankę, liście, krzesełko, rysunki. Zabierz klatkę. Na koniec, odsuń dywanik, a odkryjesz pod nim schowek.

Spójrz na niego, a czeka cię układanka. Podpowiedź do niej , znajdziesz w notatniku, leżącym na klocku. Zajrzyj do niego. Znajdziesz w nich prawidłowy układ koralików układanki.

Ponownie spójrz na schowek i na układankę.

Twoim zadaniem jest takie poprzesuwanie koralików, by linie miedzy koralikami  zalśniły. Koraliki, przestawia się za pomocą gwoździ wbitych w pudełko. Na pudełku, narysowane są kolorowymi kredkami miejsca prawidłowego ustawienia koralików, czyli np. żółty koralik, na pomalowanym na żółto punkciku, zaś żółty półksiężyc na żółtym półksiężycu.

Prawidłowo ustawione koraliki, spowodują, że linia wyryta miedzy punktami, na pudełku, zalśni danym kolorem, np. żółtym.

Musisz wszystkie koraliki tak poustawiać, by linie wyryte między każdymi z nich, zapaliły się różnymi kolorami.

Po prawidłowym ich ustawieniu, otworzy się skrytka, z której wyciągnij białą kredę.

Ponownie przyjrzyj się notatnikowi Iris. Przypominasz sobie o czym mówiło drzewo, o tym, ze dziewczynka miała plan jak spowodować , ze zacznie padać deszcz. W notatniku Iris, zobaczysz rysunek chmur i kredę.

Wyjdź na zewnątrz i spójrz na niebo. Zobaczysz trzy chmury. Zgodnie z tym co napisała w notatniku Iris, musisz narysować chmury i stworzyć deszcz. Weź więc kredę i ponownie zerknij na chmury. Z ich lewej strony, znajdziesz strzałkę, która informuje cię, iż swój rysunek.

Musisz zacząć od tego właśnie miejsca, w kierunku zgodnym ze wskazówkami zegara, czyli w prawo. Wszystkie chmury, musisz obrysować, jadąc kredą po przerywanych liniach. Zaczynasz w miejscu, gdzie zaczyna się strzałka, w tym miejscu chmury się przerywają.

Prawidłowo obrysowana chmura, stanie się biała, wypełniona. Czynność musisz powtórzyć na trzech chmurach, dwóch po prawej stronie drzewa, a jednej , po lewej stronie. Gdy obrysujesz ostatnią chmurę, powstanie burza i spadnie deszcz.

Zejdź na dół, a zobaczysz jak wszystko ożywa, odradza się. Ponownie zajrzyj do drzewa, a na miejscu skrytki, znajdziesz fragment układanki, w kształcie drzewa. Zabierz go. Wyjdź z drzewa, a następnie z obrazu.

The Foyer

Spójrz na podest, nad którym wisi obraz z drzewem i w miejscu wgłębienia w kształcie drzewa, umieść puzzel, który wyciągnąłeś z drzewa. Po chwili ziemia zacznie się trząść o zobaczysz jak drzewo się rozrasta.

Obejrzyj opowiadanie Franklina i po krótkiej animacji, przejdź na most.

Zobaczysz że drzewo sięga mostu z drugiej strony. W gnieździe znajdziesz jajo. Zabierz je i przejdź na drugą stronę, po drzewie.

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners