autor:agusia16
Bagna
Płyniemy do przodu, nieco w lewo, trzymając się brzegu. Po drodze mijamy zatopione statki, musimy znaleźć wrak z niebieską liną. Będziemy wtedy na właściwym tropie. Płyniemy więc dalej do przodu, mijamy wielki kamień ze śladami krwi – zerkamy na niego.
Znów płyniemy do przodu i docieramy do wielkiego drzewa, na którym wiszą ciała. Ruszamy znów trochę do przodu. W wodzie pojawią się krokodyle. Aby się ich pozbyć, strzelamy do pierwszego wiszącego ciała, które spada do wody.
Teraz znów ruszamy do przodu i nieco w lewo i trafiamy na suchy ląd. Tu dokonywane są rytuały. Przechodzimy do przodu.
Drogą blokuje nam ciemnoskóry mężczyzna, który po złowieszczych słowach atakuje, ale zostaje zabity przez Watsona. Wchodzimy do szałasu i na rzeźbie stawiamy rozbity posążek. Zabieramy książkę, która się pojawiła „Książka Kgwhamana Kadwluha”.
Podchodzimy teraz do kamienia, na którym leży człowiek. Klikamy na niego. To Arneson. Jeszcze raz na niego klikamy, by zabrać go do łodzi. Sherlock i Watson przywożą go do chatki Szampana, który się ma nim zająć, zaś Holmes rusza na statek, by zawiadomić Lucy. Po chwili młoda kobieta i jej pracodawczyni pojawiają się w chacie Szampana. Holmes płaci właścicielce domu publicznego zwalniając Lucy z obowiązku. Teraz dziewczyna może zająć się swoim ukochanym. Nasi bohaterowie wracają na statek, by powrócić do Anglii. W między czasie oglądamy Holmesa, próbującego przetłumaczyć teksty z książki. Pojawia się też znudzony Watson. Po chwili gra przenosi się na Baker Street.