Rozdział 2 - uwięzieni - The Book of Unwritten Tales: The Critter Chronicles

lubiegrac poradniki The Book of Unwritten Tales: The Critter Chronicles Rozdział 2 - uwięzieni - The Book of Unwritten Tales: The Critter Chronicles



autor:agusia16

 

Rozdział 2 - uwięzieni

 

Gra przenosi Cię do drugiej grywalnej postaci, jaką jest Zwierzak.

 

Animacja

 

W sanktuarium, pomieszczeniu , w którym jesteśmy obecnie, wydarzy się mały wypadek. Zadaniem zwierzaka jest sprawienie, by Layla odzyskała swoją kulę. Porozglądaj się po lokacji. Zabierz antenę znajdującą się przy drzwiach. Spójrz na taśmociąg. Porozmawiaj o nim z mechanikiem Egrofalem dwukrotnie. Zerknij na lampę alarmową, próbując ją zabrać. spójrz na Laylę, spróbuj zabrać kulę leżącą na stoliku, na górze. Niestety jej ojciec na to nie pozwoli.

 

 

 

Wyjdź na zewnątrz. Zabierz taśmę samoprzylepną leżącą na stoliku z lewej. Spójrz na wiatrak i na przewód, który na razie nie możesz zabrać. Zerknij na pingwina i na beczkę z farbą. Przeszukaj skrzynkę, a znajdziesz słomkę. Zerknij na generator.

 

 

 

Przejdź na lodowe pustkowie, w prawo. Porozmawiaj z Ulusem, zwierzakiem łowiącym w przeręblu. Porozmawiaj także z Petrą, po czym przejdź do jaskini Yeti. Zabierz wagę, przeszukaj plecak, z którego weź biały, nie nadmuchany balon. Spójrz na abażur, pod którym można się schować. Zerknij na dziwaczny przedmiot, zabierz nóż kuchenny, zerknij na skarpetkę wiszącą na kominku, na jabłka w siatce, na bezcielesną głowę, kocioł i na celę. Zerknij też na lampę. Przejdź w stronę wyjścia z jaskini i przyjrzyj się bliżej pułapce. Pociągnij za sznurek, by zobaczyć, że uruchamia on alarm. Zerknij na szczapy drewna. Połącz nóż z taśmą samoprzylepną i przyklej go do anteny. Podejdź do koszyka z jabłkami i przetnij go za pomocą noża na antenie. Zabierz jabłka. Wyjdź z lokum Yeti. Jabłka daj Ulusowi, a odejdzie. Zwierzak zabierze sznurek z przynętą. Porozmawiaj kolejny raz z Petrą, a w twoje łapki trafi czapeczka Petry. Połącz ją ze sznurkiem z przynętą i przejdź do warsztatu. Włóż czapeczkę pingwinowi, zacznie biegać, wbiegając do sanktuarium. Wejdź do środka i zabierz kulę Layli. Niestety zdarzy się kolejny wypadek i kula się roztrzaska. Tym razem zadaniem będzie rozweselenie Layli za pomocą gwiazd. Porozmawiaj z Ulusem, tym razem pracującym przy stoliku z lewej. Zagadaj go i zabierz czworonóg. Spróbuj zabrać przewód. Wejdź do sanktuarium. Weź puszkę z farbą stojącą z lewej strony. Spójrz na kolorowe papierki przyklejone do ściany z prawej. Zabierz je, podrzyj w ekwipunku i połącz ze słomką, tworząc papierowy bukiet.

 

 

 

Przejdź do Layli i daj jej bukiet, niestety nie rozweseli jej. Porozmawiaj z nią, chce zobaczyć gwiazdy. Przejdź na lodowe pustkowie i porozmawiaj z Petrą. Potrzebuje patyk do swojego transparentu. Daj jej antenę, a dostaniesz durszlak. Przejdź do warsztatu i wejdź do sanktuarium. Przyjrzyj się suwakowi, temu z lewej i przesuń go, aby wyłączyć napięcie. Odkręć lampę, przecinając kable za pomocą noża. Wyjdź na zewnątrz i nożem, odetnij przewód. Umieść go na generatorze. Postaw lampę na skrzyni, nałóż na nią durszlak. Przejdź na lodowe pustkowie i udaj się do jaskini Yeti. Pomacaj skarpetę z prezentami wiszącą na kominku, zabierz ją. Rozpakuj prezent, wyciągając z niego klepsydrę i opakowanie. Wróć do sanktuarium i postaw klepsydrę na taśmociągu. Zepsuje się i zostanie przez mechanika wymieniona. Zabierz zdemontowany przez niego taśmociąg, leżący z prawej. Wyjdź na zewnątrz i umieść taśmociąg na generatorze. Załóż na generator skarpetę i kliknij na generator. Pojawi się pingwin, złap go i postaw na bieżnię. Layla zobaczy swoje upragnione gwiazdy.

 

 

 

Pojawi się ojciec, a chwilkę później Munkus.

 

Animacja

 

Musisz znaleźć pomoc. Wyjdź na zewnątrz, ruszając na lodowe pustkowie. Zwierzak będzie świadkiem katastrofy statku powietrznego Nate'a i porwania jego przez Yeti. Przejdź do jaskini stwora, zobaczysz siedzącego w kotle człowieka, czyli Nate, proszącego o pomoc. Kolejnym zadaniem będzie uwolnienie człowieka z kotła. W tym celu przejdź do pułapki i spójrz na lodową ścianę i na ciepły promień słońca, nieco wyżej. Umieść czworonóg na drewnie, czerwony papier wciśnij miedzy szczapy. Wyjdź na zewnątrz. Zanurz balon w przeręblu, by napełnić go wodą. Wróć do jaskini Yeti. Połóż balon na czworonogu, a drewno się zapali. Przejdź w głąb jaskini, zabierz solniczkę i hak z kominka. Postaw wagę na lodowej półce. Na wadze umieść solniczkę i puszkę farby. Przykręć hak do lodowej ściany i zaczep do niego sznurek, a następnie przywiąż sznurek do solniczki. Przejdź do lampy, kliknij na abażur, by się pod nim schować. Gdy dzwonek gongu zadzwoni, przejdź do Nate i przetnij jego więzy za pomocą noża. Gdy człowiek będzie już wolny, Zwierzak poprosi go o pomoc, postanawia jednak wrócić na Mary i ruszyć dalej, niestety jego statek jest rozbity.

 

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners