Rozdział II - The Tiny Bang Story

lubiegrac poradniki The Tiny Bang Story Rozdział II - The Tiny Bang Story



autor:agusia16

 

 

Rozdział II

 

Po chwili podróży pociąg dojeżdża do celu. W nowej lokacji tradycyjnie pozbieraj puzzle, których tu znajdziesz aż 7. Kliknij na automat sterujący windą, a okaże się, że brakuje baterii.

 

 

 

Dotnij afisz na środku, by dokonać zbliżenie.

 

 

 

Twoim zadaniem będzie tak klikać na przyciski na dole pod afiszem, aby pojawił się na nim obrazek samolotu. Ponumerowałam przyciski od 1-4.

 

 

 

Naciskaj je w takiej kolejności:

 

2, 1, 4

 

Na ekranie, powinien pojawić się obraz samolotu.

 

 

 

Dotknij urządzenie sterujące podnoszeniem afiszu do góry, a przyjdzie Ci odszukać 3 koła zębate.

 

 

 

Przejdź na lewo. W kolejnej lokacji pozbieraj puzzle, tym razem 5.

 

 

 

Kolejny raz udaj się w lewo, gdzie znów pozbierasz 5 puzzli. Kliknij również na właz z lewej strony, a dowiesz się o braku 4 kraników. Zabierz jeden z nich, tkwiący w rurze z lewej strony.

 

 

 

Przejdź w prawo i zabierz 1 kranik. Zajrzyj do oszklonego włazu z prawej, do odszukania będą 2 butelki. Otwórz właz na dole - będziesz mógł zejść na dół.

 

 

 

Znajdziesz się w mieszkaniu dziadka. Tradycyjnie pozbieraj puzzle, których jest 5. Kliknij na dziadka, z dymku który się pojawi dowiesz się, że baterię potrzebną do sterowania windy otrzymasz w zamian za naprawę pewnego urządzenia.

 

 

 

Otwórz właz w podłodze i zajrzyj do środka. Zabierz część puzzla i butelkę.

 

 

 

Spójrz do skrzyni stojącej pod ścianą. Weź z niej puzzla, kranik, koło i butelkę. Zajrzyj do kredensu stojącego z lewej strony. Z górnej półki zabierz puzzla, zaś z dolnej koło.

 

 

 

Wróć na górę. Zajrzyj do oszklonego włazu i użyj na nim trzech butelek. Tym razem przyjdzie Ci poskładać urządzenie o którym myślał dziadek. Pozbieraj zatem jego elementy i zgodnie z obrazkiem, który znajduje się z prawej strony, poukładaj je na miejscu.

 

 

 

 

 

 

Każda z podniesionych części powinna trafić tam, gdzie znajduje się na obrazku. Wtedy zadanie uznane jest za wykonane.

 

 

 

Nagrodą za wykonanie zadania będzie wspomniana bateria. Po wyjściu ze zbliżenia otworzy się właz, z którego właśnie wydostaniesz baterię. Zabierz ją i udaj się do automatu. Umieść baterie na miejscu. Weź kolejny kranik znajdujący się blisko automatu. Cofnij się dwa razy w lewo i na włazie z drabinami z lewej strony użyj kraników.

 

 

 

Twoim zadaniem będzie takie przestawianie kawałków rur, by uniemożliwić wydobywanie się z nich pary. Układ rur może zmieniać się dla każdej innej instalacji gry. Podpowiedzią jest kartka, która pojawi się gdy tylko uzbieramy wystarczającą ilość owadów i klikniemy na niebieski znak zapytania, który znajduje się w prawym górnym rogu.

 

 

 

Układ rur w moim przypadku wygląda następująco:

 

 

 

Skutkiem ustawienia rur, będzie podniesienie się mostu. Na górze w kolejnym domu migać zacznie czerwona lampka, kliknij na nią, tym razem do odszukania będą cztery dźwignie z kolorowymi gałkami. Zabierz pierwszą z nich, tą z pomarańczową gałką.

 

 

 

Przejdź do przodu i znów weź dźwignię, tym razem zielonego koloru.

 

 

 

Kolejny raz rusz do przodu. Zabierz dźwignię z czerwoną gałką.

 

 

 

Przejdź do dziadka i z doniczki z kwiatkiem, wydostań ostatnią dźwignię.

 

 

 

Wróć na górę i w tył, umieść rączki u góry tam gdzie powinny, a czekać Cię będzie powtarzanie kolorów zapalających się światełek. Wystarczy, że wtedy klikniesz na odpowiednią rączkę, a zadanie zostanie wykonane. Zadanie zostanie zaliczone, gdy wszystkie światełka nad gałkami zmienią kolor na zielony. Zagadka jest różna, dla różnych instalacji gry.

 

 

 

Gdy zadanie zostanie wykonane, migać zacznie czerwony monitor z prawej strony. Kliknij zatem na monitor.

 

 

 

Czeka Cię kolejna zręcznościowa zabawa. Celem jest przeprowadzenie statku przez tunel, omijając ściany i wieloryby oraz inne dziwne stwory. Statkiem kierujemy za pomocą strzałek: góra, dół. W miedzyczasie należy pamiętać o likwidowaniu krzyżyków naciskając przycisk z lewej strony.

 

 

 

Gdy zadanie zostanie wykonane do mostu podpłynie statek. Wróć do siedziby dziadka i tym razem kliknij na obraz.

 

 

 

Musisz tak poprzestawiać części obrazu, by znalazły się na właściwych miejscach.

 

 

 

Po ułożeniu wszystkich elementów obrazu zabierz koło, które się na nim pojawi. Wejdź na górę i udaj się do lokacji z pociągiem. Nad afiszem włóż koła do panelu sterującego windą. Wciśnij przycisk ze strzałką w automacie, afisz z rysunkiem samolotu, powędruje na górę, odsłaniając panel w drzwiach. Kliknij na niego, tym razem, będziesz musiał odszukać 24 kulki i jeden trójkąt. Pozbieraj te, które znajdują się w tej lokacji, jest ich 7.

 

 

 

Przejdź do przodu i znów zabierz kulki, tym razem 6. Kilka z nich jest ukrytych, zaznaczyłam te miejsca czerwoną obwolutą. Przejdź do dziadka, na dół.

 

 

 

Tu też zbierz kulki. Dwie znajdziesz na wierzchu, jedną w skrzyni, jedną w szafce nad zlewem i jedną w schowku w podłodze.

 

 

 

Wyjdź na górę i przejdź do tyłu. Zabierz 5 kulek i trójkąt, który znajdziesz na statku.

 

 

 

Po zebraniu wszystkiego, wróć do panelu w drzwiach i umieść wszystkie kulki i trójkąt, następnie kliknij na drzwi. Pojawi się kolejne zadanie. Polegać ono będzie na przestawieniu kulek tak, by w samym środku znalazły się kulki w kolorze pomarańczowym, w następnym szeregu w kolorze niebieskim, w okręgu zewnętrznym w kolorze zielonym.

 

 

 

 

Wejście się otworzy. Wejdź do środka, wjedziesz do góry. Kolejny raz ułóż puzzle kończące rozdział.

 

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners