autor:agusia16
Kierujemy się w lewo.

Otwieramy skrzynkę z narzędziem (Utility Box). Zabieramy halligan. Schodzimy po schodach na dół.

Chwytamy za dźwignię sterowania. Wybieramy sterowania:
W lewo (move crane left), w lewo (move crane left),, chwyć beczkę (grab a berrel), w prawo (move crane right), upuść beczkę (release berrel).

Wtedy pojawi się Victor.
Aby zobaczyć alternatywne zakończenie możesz nic nie robić i pozwolić się zastrzelić.
W przeciwnym razie wskakujemy na taśmociąg na przeciwko i jedziemy w prawo, do kolejnego pomieszczenia.

Za pomocą holigana otwieramy właz w podłodze.

Musimy zrobić to szybko. W przeciwnym razie Victor (którego wciąż słychać) znajdzie się przy włazie i zagrodzi nam drogę.
Aby obejrzeć kolejne inne zakończenie dajemy się zastrzelić.
Jak nie zmieścimy się w czasie, powtarzamy zadanie, czyli wróć po taśmociągu w prawo, a następnie z powrotem do pomieszczenia z włazem i szybko do niego wchodzimy.
Znajdziemy się poziom niżej, w podziemiach. Na początek czytamy notatkę inżyniera (Engineer's note). Pomoże dowiedzieć się nam co mamy zrobić.

Zwiększamy moc latarni (Increase beacon power) i moc sokowirówki, zasilając tym samym generator Soul Food. Udajemy się po drabinie z lewej, aby wyjść.

Potem kierujemy się w lewo, na piętro. Po taśmociągu jedziemy w prawo, po schodach kierujemy się na górę.

Tam używamy panelu sterowania, zwiększając prędkość generatora. To wywoła wybuch.

Victor zostanie powalony.
Zabieramy latarnię duszy (soul beacon).

Używamy symbolu Papy Lagby w dzienniku i na sobie, by otworzyć portal. Wchodzimy do krainy Barona Samedi.

Niestety Victor podąży za nami.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu