autor:agusia16
Zaczynamy grę od wybrania jednej z opcji tough, sensitie lub shrewd.
Pojawi się napis twórców gry, ale od świeczki zostanie podpalony i mamy pożar, który musimy ugasić.
Klikamy na maskę Baron a Samendi, tą na dole.
Znajduje się tam przycisk, który otwiera tajny barek Voodoo Detektywa.
Zabieramy z niego wodą sodową (selzer botle).
Nią gasimy ogień, po czym odbieramy telefon, który dzwoni.
Okaże się, że to pomyłka, ale wkrótce usłyszymy pukanie do drzwi.
Otwieramy je.
Przy drzwiach stoi kobieta, która chce żebyśmy się dowiedzieli kim jest. ponieważ straciła pamięć.
Rozmawiamy z nią.
Opowie nam, że jedyne co pamięta to starszego mężczyznę na skrzyżowaniu dróg, który dał jej wisior. Gdy się obudziła, już nie rozpoznawała swojego życia. Dowiemy się, że podobno nazywa się Mary Fontule, a jej mąż Victor jest osobistością na owej wyspie. Według ich lokaja są szczęśliwym małżeństwem od 10 lat, choć ona nie wierzy by była Mary.
Rozmawiamy z Mary na każdy temat, pytamy o wisior (pendant). Przyjmujemy sprawę, w przeciwnym wypadku zakończymy rozgrywkę.
Voodoo Detectie dostanie od Mary pieniądze (many). W ekwipunku będzie miał także wisior (pendant).
Po wyjściu Mary detektyw powie, że potrzebuje książki z zaklęciami Voodoo, którą ma jego brat.
Zanim wyjdziemy, rozglądamy się jeszcze po biurze. Zabieramy świecę (candle) stojącą na czaszce. Klikamy na czaszkę, w której migają oczy, odsłuchując wiadomość. Następnie zerkamy jeszcze na radio, zauważając, że jest w nim manges.
Teraz możemy wyjść.
Voodoo Detective założy płaszcz, zanim wyjdzie.
Wchodzimy do lokalu brata Voodoo, Billy'ego, do Donut Hole Billy's.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu