4PM
4PM to gra przygodowa, w której nacisk położono przede wszystkim na aspekt fabularny. Projekt opracował Bojan Brbora wraz z kilkoma przyjaciółmi.
Produkcja pozwala rozegrać jeden dzień z życia kobiety imieniem Caroline Wells. Bohaterka prowadzi nudną egzystencję pracownika wielkiej korporacji i w chwili rozpoczęcia kampanii budzi się w swoim mieszkaniu z potwornym kacem po imprezie poprzedniej nocy. Jest przekonana, że przez następne kilkanaście godzin nie czeka ją nic, czego nie robiłaby już tysiące razy wcześniej. W rzeczywistości jednak nadchodzący dzień jest zupełnie inny i na zawsze zmieni jej życie.
4PM zaprojektowano jako interaktywny dramat, podczas którego przeprowadzamy bohaterkę przez szereg rozmaitych lokacji. Każda z nich oferuje inne mechanizmy zabawy i jednocześnie dodaje kolejny fragment do ogólnej opowieści. W grze brakuje takich elementów, jak pasek życia czy system ekwipunku, nie jest to jednak czysta gra narracyjna - autorzy sporo pracy włożyli w to, by każda scena posiadała własne ciekawe mechanizmy rozgrywki, które służą nie tylko do zagwarantowania dobrej zabawy, ale także do rozwinięcia głównego wątku fabularnego.
Wszystko to ukazane zostało za pomocą atrakcyjnej grafiki, a każdej postaci głosu udzielił profesjonalny aktor. Przejście kampanii w 4PM zajmuje kilka godzin.
4PM - komentarze (2):
Wariacja na temat Gone Home, tyle że gorzej. Szkoda, że ten, co komponował ten opis nakłamał, bo gra wcale nie zajmuje kilku godzin, a jedynie to jest posiedzenia na góra jedną godzinę. Historia miała potencjał, ale wybory kompletnie nie mają znaczenia i sama gra jest za krótka!
Jeśli faktycznie jest taka krótka to lipa straszna bo na godzine powinno to byc samo demo.