Arena Morte
Arena Morte to sieciowa produkcja polskiego studia Frontline, które zostało wykupione przez firmę Nicolas Games, znaną z wydania Afterfall, produkcji w postapokaliptycznych klimatach. Gra jest reprezentantem gatunku bijatyk, utrzymanym w mrocznej i ponurej konwencji. Studio odpowiedzialne za Arena Morte zajmowało się wcześniej „niedzielnymi” grami na PC, konsolę Wii czy „małe” platformy sprzętowe.
Akcja tytułu skupia się na sieciowych pojedynkach z użyciem średniowiecznego oręża. Walki toczone są przez obficie wytatuowane postaci, które wzięły udział w turnieju na śmierć i życie. Starcia polegają na umiejętnym blokowaniu ciosów oraz odpowiednim wyprowadzaniu ataków. Przy produkcji inspirowano się mieszanymi sztukami walki, wykorzystującymi tradycyjną broń białą. Co ciekawe, duży nacisk położono na integrację z serwisami społecznościowymi.
Gra powstawała na Trinigy’s Vision Engine, ale w późniejszej fazie produkcji zdecydowano się na Unreal 3, niezwykle popularny silnik, który wykorzystano w takich tytułach jak Gears of War, serii Batman czy ostatniej grze Nicolas Games – Afterfall.
Arena Morte - komentarze (1):
Dobre bo polskie, ciekawa gra. Oby się rozwijało