Assault Android Cactus
Assault Android Cactus jest debiutancką produkcją niezależnego, trzyosobowego studia Witch Beam. Źródłem inspiracji dla deweloperów z australijskiego Brisbane stały się zręcznościowe strzelaniny z ich dzieciństwa.
Akcja gry toczy się w odległej przyszłości. Główna bohaterka, policyjny android o imieniu Cactus, odbiera niepokojący sygnał z międzygwiezdnej fregaty Genki Star. Po przybyciu na miejsce odkrywa, że statek został przejęty przez zbuntowane roboty. Z pomocą napotykanych po drodze przyjaciół Cactus stara się opanować sytuację na pokładzie i zapobiec niebezpieczeństwu.
Rozgrywka nastawiona jest na dynamiczną walkę z dużą liczbą przeciwników. Twórcy przygotowali osiem grywalnych postaci, z których każda posiada inny rodzaj uzbrojenia (np. Cactus włada karabinem maszynowym i miotaczem płomieni) i tym samym wymaga zastosowania odmiennej taktyki. Na osiągnięty wynik punktowy wpływa mają nie tylko refleks i celne oko, ale także umiejętne łączenie ataków w nieprzerwane ciągi.
Poza opcją zabawy jednoosobowej, Assault Android Cactus oferuje również tryb kooperacji dla maksymalnie czterech graczy. System sterowania w grze zaprojektowany został przede wszystkim z myślą o obsłudze za pomocą konsolowego kontrolera.
W warstwie technicznej gra bazuje na możliwościach popularnego silnika Unity 3D. Oferuje on relatywnie dobrej jakości trójwymiarową oprawę graficzną na każdej z docelowych platform (PC, PlayStation Vita i PlayStation Plus). Ścieżkę dźwiękową na potrzeby Assault Android Cactus skomponował Jeff Van Dyck, autor muzyki do gier z serii Total War, Need for Speed, NHL Hockey i wielu innych.
Assault Android Cactus - komentarze (4):
Warto sprawdzić, 7/10,
może być
.
może być