Crying is not Enough
Crying is not Enough to rozgrywająca się w dwóch równoległych światach epizodyczna trzecioosobowa gra akcji. Za jej powstaniem stoi niezależny zespół programistów z greckiego studia Storyline Team. Fabuła opowieści dzieli się na dziesięć odcinków, z których każdy oferuje ok. godzinę rozgrywki. Całość gry stanowi zaś część większej historii o nazwie „Project Chromopolis”, rozgrywającej się na przestrzeni 100 lat i złożonej z trzech niezależnych sezonów, połączonych szeregiem nawiązań i retrospekcji.
Bohaterem gry jest 35-letni mężczyzna imieniem Jacob, który w prologu całej historii ulega poważnemu wypadkowi samochodowemu i wraz ze swą ukochaną Claire trafia do szpitala. Po odzyskaniu przytomności nasz protoplasta dowiaduje się, że Claire zapadła w głęboką śpiączkę. Miłość i poczucie winy sprawiają, że jedynym celem Jacoba staje się odzyskanie ukochanej. Blisko rok później mężczyznę odwiedza tajemnicza Eleonore i obiecuje wybudzenie kobiety w zamian za wykonanie pewnej misji. Okazuje się jednak, że wymaga to odwiedzenia mitycznego, równoległego wymiaru, w którym roi się od niebezpiecznych potworów.
Crying is not Enough oferuje graczom wciągającą, mroczną historię z pogranicza horroru i science fiction. Balansując na granicy dwóch światów, nasz protoplasta musi rozwiązać szereg czekających na niego zagadek i stawić czoła wielu niebezpiecznym przeciwnikom, zaś w pojawiających się w grze retrospekcjach pokierujemy także innymi kluczowymi bohaterami. W walce Jacob może posługiwać się zarówno własnymi pięściami, jak i bronią palną, którą możemy modyfikować dzięki systemowi craftingu. W miarę postępów nasz bohater zyskuje doświadczenie, a na każdym kolejnym poziomie odblokowuje nową przydatną umiejętność. Warto również nadmienić, że nad rozwojem wydarzeń w grze czuwa specjalny system karmy, kierujący fabułą w zależności od dokonywanych przez gracza wyborów. Prowadzą one również do jednego z kilku możliwych zakończeń.
Stworzona na silniku Unity oprawa graficzna gry prezentuje się wyjątkowo dobrze, zaś w rozgrywce pomaga rozbudowany, ale intuicyjny interfejs z kompasem, mini-mapą i wskaźnikiem celu. Twórcy postarali się również o to, by wszystkie kwestie dialogowe były grane przez aktorów. W rolę głównego bohatera wcielił się Dean Wendt, znany z popularnego amerykańskiego serialu dla dzieci pt. Barney i przyjaciele.
Crying is not Enough - komentarze (2):
Intrygująca i rozbudowana gra 7/10.
Wydaje się ciekawa ale zdecydowanie odstaje graficznie...