Fields of War
Fields of War to sieciowa gra bitewna, w której gracze zasiadają w kokpitach wielkich robotów bojowych. Jest to debiutancki projekt studia Thermal Erosion.
Akcja gry toczy się na obcej planecie w odległej przyszłości, w czasach gdy na polach bitewnych dominują mechy. Twórcy nie silili się na opracowanie jakiejkolwiek fabuły, gdyż produkcja przeznaczona jest wyłącznie do rozgrywek multiplayer. Fields of War pozwala wziąć udział w sieciowych starciach, podczas których na mapie walczyć może aż 200 wielkich robotów. Rozpoczynając zabawę gracze dołączają do jednej z dwóch frakcji – Północy lub Południa. Każdy serwer przechowuje stały świat, co umożliwia wielotygodniowe, a czasem nawet wielomiesięczne konflikty. Uniwersum gry podzielone zostało na terytoria, których przejęcie zwiększa domenę frakcji i zapewnia dodatkowe bonusy do dalszego prowadzenia wojny.
Przed dołączeniem do wojny gracz musi wpierw stworzyć własną maszynę. Twórcy przewidzieli pięć klas maszyn. Tzw. Altillery to mechy wyposażone w dwa potężne działa i rakiety dalekiego zasięgu. Maszyny te są powolne, ale potrafią atakować z dużych dystansów. Z kolei Demolition to roboty specjalizujące się w wykorzystywaniu różnego rodzaju rakiet. Dodatkowo posiadają silnik odrzutowy, pozwalający na szybką ucieczkę lub błyskawiczne dogonienie przeciwnika. Mechy klasy Engineer pełnią rolę wsparcia i zdolne są naprawiać inne maszyny oraz konstruować działka strażnicze. Z kolei typ Infiltrator specjalizuje się w zwiadach oraz cichym eliminowaniu pojedynczych celów, w czym pomaga mu system kamuflażu termooptycznego oraz moduł zakłócający działanie urządzeń pokładowych wrogów. Ostatnią kategorią jest Tank i należą do niej najwolniejsze oraz najcięższe mechy. W przetrwaniu pomaga im silnik umożliwiający generowanie tarcz oraz teleportację na niewielkie dystanse. Każdą z tych klas można w dalekim stopniu modyfikować, zmieniając zarówno jej wyposażenie, jak i wzór kamuflażu.
Fields of War - komentarze (1):
Średnia 6/10