Ghostbusters: Sanctum of Slime
Ghostbusters: Sanctum of Slime to gra akcji osadzona w realiach Pogromców duchów, w której gracze tworzący czteroosobowy zespół podejmują walkę ze zjawami. Produkcja jest kontynuacją gry Ghostbusters: The Videogame, stworzonej w 2009 roku przez studio Terminal Reality. Sanctum of Slime zostało zaprojektowane przez chilijski zespół Wanako (Assault Heroes 2) z myślą o cyfrowej dystrybucji.
W nowej paranormalnej przygodzie gracze wcielają się w początkującego pogromcę duchów, którym kierowaliśmy już w Ghostbusters: The Videogame. Należy jednak zwrócić uwagę na fakt, że produkcja różni się znacznie od swojej poprzedniczki. Zamiast typowej gry akcji TPP otrzymaliśmy strzelaninę prezentowaną z izometrycznego rzutu kamery. W grze nie brakuje epickich walk i ogromnych ektoplazmowych bossów. W wykonaniu misji i w starciach z nadprzyrodzonymi stworami gracze posługują się między innymi Ecto-4WD, czyli terenową wersją samochodu pogromców duchów.
Jedną z głównych atrakcji Ghostbusters: Sanctum of Slime jest czteroosobowy tryb kooperacji. Zmagania można toczyć zarówno z przyjaciółmi w tym samym pokoju, jak i przez Sieć. W grze spory nacisk położony został na zespołowe akcje. Bez zgranej drużyny nierzadko nie można pokonać danego fragmentu mapy, a walka z przeciwnikami jest znacznie utrudniona.
Ghostbusters: Sanctum of Slime - komentarze (1):
Solidny tytuł 7,5/10