Go to Hell Dave Go to Hell Dave
Go to Hell Dave to projekt Alexa Byroma i zespołu deweloperskiego niezależnego studia Falchion Games. Mocno okraszona brytyjskim poczuciem humoru produkcja nawiązuje do klasycznych przygodówek z interfejsem typu point'n'click.
Główny bohater – Dave wiódł przeciętne życie normalne faceta. Wszystko zmieniło się, gdy podwożąc swą dziewczynę rozbił samochód o słup latarni. Budząc się u bram piekieł Dave spostrzega, że jego ukochana odeszła, Szatan gdzieś znikł, a w piekle panuje gigantyczny nieporządek...
Zadaniem gracza jest pomóc bohaterowi przedostać się przez dziewięć poziomów piekła, które znacznie różnią się od tych, jakie opisane zostały w Biblii czy Boskiej Komedii. Zgodnie z zasadami przygodówki w oldschoolowym wydaniu, rozgrywka koncentruje się na eksplorowaniu lokacji, rozmowach z postaciami niezależnymi oraz rozwiązywaniu łamigłówek. Twórcy zadbali jednak, by wszystkie te elementy zawierały sporą dawkę nonsensu oraz specyficznego, niewyszukanego humoru.
Oprawa wizualna Go to Hell Dave bazuje na dwuwymiarowej grafice w kreskówkowym stylu. Statyczne, ręcznie rysowane tła oraz proste animacje ruchu postaci stanowią wyraźne nawiązanie do klasycznych przygodówek z połowy lat 90. XX wieku.
Go to Hell Dave Go to Hell Dave - komentarze (0):