I am weapon
I am weapon jest dziełem niezależnego studia Kreality Company, stworzonym we współpracy z rosyjską firmą Sigma Team (znaną przede wszystkim z serii Alien Shooter oraz Zombie Shooter). Ambicją deweloperów było połączenie trzecioosobowej strzelanki typu shoot'em up z elementami strategii tower defense.
Akcja gry osadzona została w świecie koszmarów. Główny bohater samotnie przemierza pełne niebezpieczeństw krainy, by ocalić resztki wspomnień, które są dla niego jedyną szansą powrotu do rzeczywistości.
Gra oferuje dwa warianty rozgrywki - kampanię główną (Campaign of your dream) oraz tryb survivalu, przy czym oba przeznaczone są wyłącznie do zabawy solowej. Gracz obserwuje akcję z perspektywy trzeciej osoby (TPP) i kontrolując bezpośrednio poczynania głównego bohatera sieje spustoszenie wśród przeciwników przy użyciu sporego arsenału broni oraz różnych rodzajów amunicji.
Ciekawym elementem rozgrywki jest możliwość wznoszenia struktur. W niektórych miejscach na planszy bohater może posłużyć się magią, by przywołać swoją twierdzę. Umieszczone w niej wieżyczki obronne mogą wspierać go w walce z dużą liczbą przeciwników.
Produkcja studia Krealit wyróżnia się niezwykle kolorową oprawą wizualną. Trójwymiarowe środowisko graficzne generowane jest przy użyciu popularnego silnika Unity 3D Engine. Uwagę przykuwają zwłaszcza widowiskowe efekty świetlne (wybuchy, wystrzały itp.), które towarzyszą dynamicznej rozgrywce. Całości wrażeń dopełnia nienarzucający się podkład muzyczny.
I am weapon - komentarze (1):
Słaba 3/10