Little Inferno
Little Inferno to wspólny projekt Kyle'a Gablera (World of Goo) oraz Allana Blomquista i Kyle'a Gray'a (Henry Hatsworth in the Puzzling Adventure), czyli członków ekipy deweloperskiej Tomorrow Corporation. Produkcja wyróżnia się oryginalną tematyką oraz kreskówkową oprawą graficzną.
Akcja gry osadzona została w ponurym świecie, w którym z niewiadomych przyczyn od wielu lat trwa nieprzerwana zima. Największym marzeniem marznących dzieci jest posiadanie dostarczającego ciepła i rozrywki kominka Little Inferno (Małe Piekiełko), w którym maluchy palą swoje zabawki. Gracz wciela się w rolę szczęśliwego posiadacza wspomnianego urządzenia grzewczego.
Zabawa polega na paleniu rozmaitych zabawek (i przedmiotów), przy czym każda z nich odznacza się określoną podatnością na ogień i specyficznymi właściwościami. Przykładowo miniaturowy księżyc posiada własną grawitację, a ogarnięte płomieniami lalki wydają przeraźliwe okrzyki. Za spalone rzeczy gracz otrzymuje monety, w tym większej ilości, im bardziej spektakularny efekt uda się osiągnąć poprzez wywołanie interakcji pomiędzy przedmiotami. Za zdobyte w ten sposób fundusze można zamawiać nowe zabawki z katalogu wysyłkowego. Dodatkowo, szczególnie udane palenie nagradzane jest znaczkami pocztowymi, które skracają czas oczekiwania na przesyłkę.
Wraz z postępami w rozgrywce rośnie poziom trudności – zgodnie z prognozami podawanymi przez Pana Pogodynkę (Weather Man) temperatura na zewnątrz systematycznie spada i trudniej jest też utrzymać właściwą ciepłotę ciała. Twórcy wzbogacili grę również o wątki fabularne, w których pojawiają się m.in. listy od sąsiada oraz cierpiącej na nadaktywność dziewczynki Sugar Plumbs.
Little Inferno - komentarze (0):