Medieval II: Total War – czwarta odsłona serii gier strategicznych Total War, stworzona przez brytyjskie studio The Creative Assembly i wydana 10 listopada 2006 roku przez firmę Sega. Jest kontynuacją gry Medieval: Total War wydanej w 2002 roku. Akcja gry toczy się w latach 1080-1530 na obszarze Starego Kontynentu, Bliskiego Wschodu i Nowego Świata[1]. Gracz może pokierować jednym z dwudziestu jeden państw. Gra każdym z dostępnych krajów nieco się różni, co spowodowane jest wielością dostępnych jednostek, która powoduje powstawanie różnorodnych taktyk na polu walki. Liczba dostępnych jednostek przekracza dwieście pięćdziesiąt, jednak nie ze wszystkich można korzystać na początku zmagań. Rozbudowaniu uległy możliwości przeprowadzania oblężeń budowli przeciwnika. Gracze mogą korzystać z nowych machin oblężniczych (taran, wyrzutnia pocisków etc.), jak również niszczyć mury twierdzy wroga za pomocą ciężkiej artylerii w postaci dział. Jeżeli chodzi o zależności ekonomiczne, gospodarcze, handlowe i polityczne, to także zadbano o zgodność z historią. Rozgrywka w Medieval II: Total War podzielona jest na dwie części: turową (polegającą na rządzeniu państwem, powiększaniu granic, rozbudowie miast i zamków, ogólnie rzecz biorąc – dbaniu o rozwój ekonomiczny i przygotowywaniu zakrojone na szerszą skalę kampanii wojennych) – oraz bitewną w czasie rzeczywistym (gracz dowodzi posiadanymi jednostkami podczas bitwy).
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Medieval II Total War - komentarze (1):
Jedna z najlepszych części Total War w całej historii tej świetnej serii.