Mercs Inc.
Mercenaires Inc. jest poboczną odsłoną cyku Mercenaries. Produkcja oficjalnie ujawniona została przez koncern Electronic Arts tuż po decyzji o zamknięciu studia Pandemic, po którym pałeczkę deweloperską przejęła ekipa EA Los Angeles (obecnie DICE Los Angeles).
Rozgrywka zaprojektowana została z myślą o zabawie w trybie wieloosobowym za pośrednictwem sieci Internet. Gracze wcielają się w najemników i toczą ze sobą widowiskowe drużynowe potyczki na mocno zróżnicowanych planszach.
Twórcy Mercenaires Inc. dołożyli starań, by zabawa nie ograniczała się wyłącznie do elementów typowych dla strzelanin z widokiem z perspektywy trzeciej osoby (TPP). Starcia najemników odznaczają się dużą dynamiką, a w ich trakcie korzystać można z wielu rodzajów uzbrojenia (m.in. karabinów maszynowych, snajperek czy granatów) oraz pojazdów (samochodów, helikopterów i innych).
Zgodnie z pierwotnymi założeniami ekipy deweloperskiej Pandemic Studios, gra korzystać miała ze zmodyfikowanej wersji autorskiego silnika Zero (zastosowanego m.in. w Star Wars: Battlefront II, The Lord of the Rings: Conquest oraz Mercenaries 2: World in Flames), zapewniającego udany kompromis pomiędzy jakością oprawy graficznej oraz wymaganiami sprzętowymi.
Uwaga: po likwidacji studia Pandemic prace nad grą Mercenaires Inc. zepchnięte zostały na dalszy plan. Brak informacji o platformach sprzętowych oraz wskazania choćby orientacyjnego terminu premiery, a także zamieszanie związane z przekształceniami oddziału deweloperskiego firmy Electronic Arts w Los Angeles pozwalają przypuszczać, że prace nad projektem zostały anulowane.
Mercs Inc. - komentarze (0):