Miscreated to sieciowa, sandboxowa gra TPP, w której szczególny nacisk kładziony jest na elementy survivalu. Akcja toczy się w roku 2089, po dwóch wojnach nuklearnych, które niemal wytępiły ludzkość. W tym post-apokaliptycznym otwartym świecie zamieszkałym przez bandytów i kanibalistycznych mutantów znajduje się gracz, próbując przetrwać.
Rozgrywka w Miscreated odbywa się na ziemskich pustkowiach zniszczonych wojną nuklearną, których powierzchnia wynosi około 64 km². Teren nasycony jest zawalonymi bunkrami, jaskiniami i innymi „dungeonami” osadzonymi w post-apokaliptycznym klimacie. Dostęp do niektórych z nich jest szczególnie utrudniony poprzez skrupulatnie ukryte wejścia, na przykład znajdujące się pod wodą. W każdym z tych miejsc znajdują się charakterystyczne dlań przedmioty i pojazdy. Przemierzając powojenne zgliszcza, doświadczymy pełnego cyklu dobowego zgodnego ze strefą czasową serwera, do którego jesteśmy zalogowani. Ma to nie lada znaczenie, gdyż światło słoneczne lub blask księżyca wpłynie na samą rozgrywkę np. przez ułatwione skradanie w porze nocnej. Podobnie jest z systemem pogodowym, który, dynamicznie zmieniając aurę z lekkiej mżawki na gęstą mgłę, może wpłynąć na nasze działania. Poza czasem gry i pogodą, duże znaczenie ma stopień odczuwanego głodu, pragnienia oraz napromieniowania. Będąc w pełni sił, efektywniej radzimy sobie w walce, zaś wycieńczenie organizmu znacznie utrudnia przetrwanie.
Wędrując po post-nuklearnych zgliszczach, spotykamy zorganizowane oddziały bandytów oraz krwiożerczych i zombie-mutantów, których jedynym celem jest ucztowanie na naszych wnętrznościach. Przeciwnicy pojawić się mogą w losowym miejscu na mapie, przez co nigdzie nie jesteśmy bezpieczni. Jako że Miscreated jest grą z gatunku MMO, to po świecie tułają się także inni ludzie, chcący przetrwać jeszcze jeden dzień. Napotkanego gracza możemy potraktować jak swojego przyjaciela i razem z nim stawiać czoła niebezpieczeństwom codzienności lub w dowolnej chwili go wyeliminować i ograbić z ekwipunku. Otwarte PvP pozwala wczuć się w klimat rozgrywki i umożliwiać pasożytowanie na innych graczach najpierw z nimi współpracując, by później wbić im nóż w plecy. System śmierci i odradzania daje nam także pewne możliwości. Gracz, który polegnie w walce jest nieprzytomny, zaś jego towarzysz może go ocucić lub dobić i ograbić z całego ekwipunku. W grze zaimplementowano system umożliwiający dokonanie zemsty poprzez wyznaczenie nagrody za głowę dręczyciela bądź zdrajcy. System walki w Miscreated charakteryzuje się wysokim realizmem oraz wpływem siły grawitacji, tarcia powietrza oraz wiejącego wiatru na trajektorię lotu pocisku.
W Miscreated pojawia się system craftingu, który pozwala na tworzenie przydatnych przedmiotów, takich jak bandaże, pochodnie, baterie czy broń. Istnieje także możliwość skonstruowania z zebranych zasobów elementów do zbudowania własnej lepianki w lesie, posterunku na szczycie góry czy potężnej twierdzy w podziemnej zalanej jaskini. W każdym z nich można założyć skrytkę by przechowywać zdobyte przedmioty. Oczywiście znaleziony łup możemy nosić w osobistym ekwipunku, którego pojemność da się powiększyć.
Miscreated powstało na silniku CryEngine3. Produkcja jest obecnie w fazie alfa, a kupując tytuł w przedsprzedaży można zostać jej alpha-testerem oraz wspomóc producentów finansowo.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Miscreated - komentarze (0):