ORION: Dino Horde
ORION: Dino Horde jest kontynuacją wydanej w 2012 roku futurystycznej strzelaniny z widokiem z perspektywy pierwszej osoby (FPS) – Orion: Dino Beatdown. Deweloperzy ze studia Spiral Game zdecydowali się rozwinąć wcześniejsze pomysły wprowadzając nowe gatunki dinozaurów do zabicia, dodatkowe plansze, a także zwiększając różnorodność wariantów rozgrywki wieloosobowej.
ORION: Dino Horde jest trzecią odsłoną cyklu pierwszoosobowych strzelanin (FPS), wykreowanego przez zespół deweloperski Spiral Game Studios. Produkcja stanowi bezpośrednie rozwinięcie pomysłów znanych z ORION: Dino Beatdown.
Akcja gry osadzona została w realiach science-fiction. Gracze wcielają się w role członków oddziału kosmicznych komandosów (space marines), który wysłany zostaje na odległą planetę zamieszkałą przez dinozaury. Głównym elementem zabawy jest eksterminacja stanowiących śmiertelne niebezpieczeństwo gadów przy użyciu rozmaitych rodzajów broni.
Rozgrywka zaprojektowana została przede wszystkim z myślą o grze wieloosobowej za pośrednictwem sieci Internet. Deweloperzy przygotowali pięć nowych wariantów zabawy dla maksymalnie 10 graczy, w tym jeden, w którym istnieje możliwość wcielenia się w rolę dinozaura (Rampage).
Zmiany wprowadzone w ORION: Dino Horde to m.in. nowe plansze, większa różnorodność przeciwników (7 gatunków wirtualnych dinozaurów), bogatszy asortyment uzbrojenia i pojazdów, możliwość korzystania ze specjalnych wszczepów podnoszących umiejętności postaci oraz 100 steamowych osiągnięć do zdobycia.
W porównaniu z wcześniejszą odsłoną cyklu twórcy gry zdecydowali się m.in. gruntownie przemodelować komputerową Sztuczną Inteligencję, zmodyfikować silnik graficzny, wprowadzić nowy system oświetlenia oraz bardziej realistyczne animacje ruchu modeli postaci. Pojawiła się także nowa wyszukiwarka serwerów do gry wieloosobowej.
ORION: Dino Horde - komentarze (0):