ORION: Prelude
ORION: Prelude to dynamiczna gra FPS osadzona w dalekiej przyszłości. Projekt zaczął swój żywot jako modyfikacja gry Half-Life 2. Następnie korzystając z licencji UDK autorzy postanowili stworzyć na bazie technologii Unreal Engine 3.0 znacznie bardziej rozbudowaną komercyjną produkcję.
Gra rekonstruuje atmosferę nieskrępowanej zabawy obecną w wielu starszych tytułach, którą dzisiaj trudno jest znaleźć w zalewie super poważnych produkcji. Twórcy inspirowali się takimi grami jak Quake 2 (w trybie CTF), Starsiege: Tribes, Counter-Strike oraz pierwszą odsłoną cyklu Unreal Tournament. Rozgrywki toczą się w trzech różnorodnych trybach zabawy. Do naszej dyspozycji oddanych zostało trzydzieści broni, akcesoriów i różnego rodzaju granatów. Walki odbywają się na jednej z siedmiu rozległych map. Ponadto, w ORION: Prelude znajdziemy nie tylko duży wybór pojazdów, ale również plecaki odrzutowe a nawet dinozaury.
Autorzy skorzystali z technologii Unreal Engine 3.0. Pomimo tego, że jest to gra niezależna udało się osiągnąć robiącą wrażenie oprawę graficzną. Zwłaszcza duże wrażenie robią rozległe poziomy i budzące podziw olbrzymie dinozaury.
ORION: Prelude - komentarze (1):
Moim zdaniem niczym specjalnym nie wyróżniający się tytuł na podstawie HL 2.