Ravensword: Shadowlands
Ravensword: Shadowlands to dzieło studia Crescent Moon Games, specjalizującego się w produkcjach adresowanych na smartfony i tablety. Ambicją deweloperów było stworzenie gry action-RPG na platformy przenośne (smartfony i tablety), która rozmachem dorównywałaby tytułom AAA (The Elder Scrolls V: Skyrim, ArcaniA: A Gothic Tale i inne).
Pod względem fabularnym Ravensword: Shadowlands stanowi sequel wydanej trzy lata wcześniej gry Ravensword: The Fallen King. Po upadku Ravengardu świat pogrążył się w chaosie. Królestwo Tyreas samotnie opiera się najazdowi mrocznych elfów. Gracz wciela się w rolę potomka długiej dynastii królów, który jako jedyny jest w stanie władać legendarnym mieczem Ravensword i z jego pomocą odzyskać to, co zostało utracone.
Zabawa polega głównie na eksplorowaniu lokacji, wykonywaniu zlecanych misji i walce z przeciwnikami. Kontrolowany przez gracza bohater może posługiwać się różnymi rodzajami broni (m.in. mieczami, toporami, młotami, kuszami oraz łukami), a dzięki zdobywanemu doświadczeniu także doskonalić swoje umiejętności lub opanować nowe.
Jak przystało na grę RPG, Ravensword: Shadowlands oferuje sporą ilość akcesoriów, w jakie wyposażyć można bohatera. Dodatkowo istnieje opcja udoskonalania przedmiotów. Deweloperzy zadbali również o takie smaczki jak możliwość dosiadania wierzchowców a nawet walki na nich.
Oprawa wizualna Ravensword: Shadowlands nie pozostawia wątpliwości co do smartfonowej genezy gry. Twórcy pokusili się jednak o takie rozwiązania jak możliwość zmiany perspektywy, z jakiej prezentowana jest akcja (przełączanie pomiędzy widokiem FPP i TPP). Na uwagę zasługuje również ścieżka muzyczna skomponowana przez Seana Beesona.
Ravensword: Shadowlands - komentarze (0):