S.K.I.L.L.: Special Force 2
S.K.I.L.L.: Special Force 2 to wojenna strzelanina w konwencji FPP, którą opracowało studio Dragonfly, zaś wydało Gameforge AG odpowiedzialne za przeglądarkowe gry z OGame i Bitefight na czele. Produkcja jest oparta na modelu biznesowym free-to-play, a więc nie ma potrzeby uiszczania żadnych opłat za rozgrywkę.
Jest to drużynowy FPS przeznaczony dla maksymalnie szesnastu graczy, bawiących się w kilku rozbudowanych trybach zabawy - począwszy od najbardziej standardowych, takich jak Deathmatch, gdzie każdy jest celem każdego, i jego drużynową wariację, przez Survival, który polega na przetrwaniu trzydziestu fal przeciwników razem z trzema innymi graczami, a skończywszy na Seizure czy Escape. W pierwszym z nich dwie drużyny ścierają się ze sobą, ale przede wszystkim należy, w zależności od tego, po której stronie się opowiedzieliśmy, ochraniać lub zdobyć tajne dane. Natomiast w ostatnim z wymienionych trybów jeden z zespołów ma na celu aktywować dwie radiostacje i dostać się do obszaru ewakuacyjnego w trzydzieści sekund, a drugi musi przeszkodzić wrogowi w wykonaniu tego zadania. Część modułów rozgrywki przeznaczona jest do kooperacji dla maksymalnie czterech graczy.
Produkcja odwzorowała współczesne uzbrojenie, wśród którego znajdziemy taką broń, jak strzelby, karabiny maszynowe czy wyborowe. Wyposażenie postaci można samodzielnie dobierać – gra oferuje możliwość zamontowania różnych dodatków, takich jak tłumik czy celowniki. Dodatkowo opracowano funkcje przygotowane specjalnie dla klanów oraz rozgrywek eSportowych – autorzy gry postarali się dostosować opcje w tytule do obecnych wymogów graczy.
S.K.I.L.L. napędza trzecia generacja silnika Unreal Engine – grafika prezentuje się przyzwoicie, jak na produkcję typu free-to-play. Dzięki nowoczesnemu engine’owi twórcom udało się odpowiednio odwzorować teren współczesnego konfliktu, jednostki specjalne z różnych regionów świata czy obecnie używane przez żołnierzy wyposażenie.
S.K.I.L.L.: Special Force 2 - komentarze (0):