Pan stworzył Chaos i podzielił go na dwie części - Światłość i Ciemność. Dał im życie i myśl, a więc narodzili się w Duchu Światła i Księciu Ciemności. Ale książę utrzymał niewypowiedziane pragnienie wyparcia swego Ojca. Nauczył się tajnego języka Kreacji i próbował stworzyć nową istotę. Ale noworodek nie zaakceptował poleceń Księcia Ciemności i stał się silniejszy, wziął część swojej własnej istoty i stworzył straszne potwory i demony. Pan i Książę Światła próbowali go powstrzymać i prowadzili wielką wojnę. Stopniowo istota została osłabiona i ostatecznie pokonana, ale po tym Ojciec był wyczerpany i wycofał się w głąb Wszechświata.
Młodsi bogowie, dumni ze zwycięstwa, dopełnili kreacji swojego ojca, nadając kształt Słońcu, Księżycowi i Ziemi. Jednak książę ciemności próbował zepsuć dusze nowo narodzonej rasy ludzkiej, wśród zamieszania wywołanego przez nową wojnę, podżeganą przez mroczne stworzenia z jego własnego stworzenia. Ziemia znajdowała się w momencie największego zagrożenia, więc jedna z młodszych córek, Ianna, rzuciła potężne zaklęcie, które wypędziło bogów z ich mieszkania i utrzymało Ziemię w zamknięciu. Duch Światła podszedł do Słońca, a stamtąd chronił Ziemię w ciągu dnia. Ianna udała się na Księżyc, aby go chronić w nocy. Tak rozpoczął się cykl Dnia i Nocy, a nowa era równowagi narodziła się na Ziemi. Ale wszystkie stworzenia bogów pozostały, pozostawiając ludzkość w pojedynkę z diabelskimi demonami.
Gra akcji z drobnymi elementami RPG, która została pominięta i przeszła bez echa. Mechaniką i designem gra wyprzedziła serię Dark Souls o wiele lat.
Severance - Blade of Darkness - komentarze (0):