Shadow Company: The Mercenary War
Shadow Company: The Mercenary War to FPS przeznaczony do rozgrywki wieloosobowej, rozwijany w oparciu o system free-to-play (darmowa rozgrywka z system mikrotransakcji). Grę opracowało południowokoreańskie Doobic Game Studios. Firma w 2008 roku stworzyła podobną, również bezpłatną i powszechnie dostępną strzelaninę Combat Arms.
Akcja gry dzieje się w niedalekiej przyszłości, kiedy to władze na świecie sprawują potężne mega korporacje, które stosują najbrutalniejsze metody by rozszerzać swoje wpływy. W tym celu zatrudniają doskonale wyszkolonych i gotowych na wszystko najemników.
Deweloper udostępnił graczom klasyczne tryby rozgrywki, na czele z team deathmatch oraz capture a bomb. Co ciekawe, na każdej mapie mogą walczyć jednocześnie nawet cztery drużyny, każda, mogąca pomieścić do sześciu graczy. Jak łatwo policzyć, serwery mogą maksymalnie pomieścić dwudziestu czterech zawodników.
Gra proponuje nam cztery mapy rozrzucone w skrajnie różnych sceneriach. Walczymy na wąskich ulicach spalonego słońcem pustynnego miasteczka, w kompleksie fabrycznym, na pokaźnym dachu wieżowca czy w zrujnowanym mieście.
W walce korzystamy z autentycznego uzbrojenia, jak chociażby karabinu automatycznego HK-416, karabinu wyborowego i wyrzutni rakiet odpowiedniej do strącania śmigłowców. Wzorem innych sieciowych FPS-ów, w zależności od poziomu doświadczenia naszego najemnika, jesteśmy w stanie wzywać wsparcie artyleryjskie lub lotnicze, a także włączać kamuflaż ułatwiający skradanie się.
Shadow Company: The Mercenary War stworzono w oparciu o Unreal Engine 3. Z tego powodu oko cieszą efektowne eksplozje, realistycznie wyglądająca woda i szczegółowo wykonane modele postaci.
Shadow Company: The Mercenary War - komentarze (0):