Sol Survivor
Sol Survivor jest pierwszym projektem niezależnego studia Cadenza Interactive. Ambicją deweloperów z kalifornijskigo Orange County było stworzenie strategii typu „tower defense”, która wykraczałaby poza utarte schematy gier casualowych.
Akcja Sol Survivor toczy się w odległej przyszłości. Gracz podejmuje się obrony kolonii założonej na odległej planecie, której zagrażają wrogo usposobieni obcy. Jego zadaniem jest powstrzymanie intruzów przy użyciu wieżyczek obronnych oraz wsparcia orbitalnego.
Wzorem większości gier z rodzaju tower defense, kluczem do sukcesu jest odpowiednio rozplanowanie linii obrony. Twórcy przygotowali aż 26 rodzajów wieżyczek, z których każdy posiada odmienne parametry bojowe i najlepiej sprawdza się przeciw określonym rodzajom przeciwników.
Gra oferuje kilka wariantów rozgrywki. Gracze mogą spróbować swoich sił w starciu z komputerową sztuczną inteligencją (w tym również w opcji kooperacji) lub stając do sieciowej rywalizacji z maksymalnie 7 żywymi przeciwnikami.
Oprawa wizualna gry Sol Survivor wyraźnie wskazuje na niskobudżetowy charakter produkcji. Trójwymiarowa grafika opiera się na relatywnie mało szczegółowych teksturach i prostych animacjach. Spora różnorodność lokacji oraz szybkie tempo rozgrywki pozwalają jednak nie zwracać baczniejszej uwagi na mankamenty urody gry.
Sol Survivor - komentarze (1):
NIby fajna, lecz czegoś brakuje ;/ 7/10