The Repopulation to przedstawiciel gatunku gier MMO, którego akcja umiejscowiona jest w realiach science fiction na planecie znanej jako Rhyldan. Producentem tytułu jest niezależne studio Above and Beyond Technologies. Twórcy połączyli mechanikę typowego MMORPG z kilkoma własnymi pomysłami: w tym np. możliwością budowania i obrony miast.
W The Repopulation gracz bierze udział w wojnie domowej jako klon drugiej generacji kolonistów planety Rhyldan. Każdy uczestnik może dołączyć do jednej z dwóch głównych narodowości (OWON lub FPR), bądź stworzyć własną, funkcjonującą na zasadach gildii znanych z innych gier MMO. Posiadanie nacji łączy się z licznymi przywilejami: oprócz samej przyjemności wspólnej gry ze znajomymi, zrzeszeni członkowie mogą budować w pełni funkcjonalne miasta. Każde z nich składa się z systemu obronnego (murów, działek, wieżyczek) oraz innych obiektów (warsztatów, domów, itd.). W trybie oblężniczym poszczególne frakcje walczą o władze nad osadami.
Świat gry stworzony został na zasadzie tzw. piaskownicy (sandbox), więc może być dowolnie modyfikowany przez graczy. Duży nacisk położono też na zmienność zadań i nieograniczoną eksplorację. Zarówno misje, jak i losowe zdarzenia występujące na całym terenie gry, są generowane na podstawie zachowań graczy. Wpływ na rozgrywkę mogą mieć także katastrofy naturalne bądź ekspansje różnych gatunków. System rozwoju postaci oparty jest na drzewkach oferujących ponad 100 umiejętności, podzielonych na 15 poziomów zaawansowania. Gracz może rozwijać takie dziedziny jak: Combat, Social, Rouge, Crafting, Medical i General.
Systemy walki PvP i PvE występują w dwóch trybach: klasycznym i aktywnym. Pierwszy z nich znamy z innych gier MMORPG: bitwy ograniczają się w nim do wybierania i „lockowania celów” oraz używania poszczególnych umiejętności z pasków skrótów. W wersji aktywnej (tzw. Action Mode) celujemy i strzelamy z broni w czasie rzeczywistym, tak jak ma to miejsce w typowych grach akcji. Ponadto gama umiejętności bojowych jest rozszerzona o system osłon, czołganie i kucanie.
Pomimo rozwiniętych możliwości zwalczania przeciwników, gracz w żaden sposób nie jest zmuszany do ciągłej walki. Zaawansowane umiejętności rzemieślnicze pozwalają skupić się na tworzeniu przedmiotów, broni, urządzeń i pojazdów (w tym o zastosowaniach bojowych lub oblężniczych), jak i modyfikowania i rozbudowy już istniejących obiektów.
Całości dopełnia specyficzny i rozbudowany system wzajemnego oddziaływania, dzięki któremu każda decyzja podjęta przez gracza wpływa na to, jak postrzegają go inne postacie oraz kreuje sytuację polityczną, finansową czy ekologiczną danego obszaru (ekspansja pewnych gatunków, katastrofy naturalne).
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
The Repopulation - komentarze (0):