Jak powstawał ostatni zwiastun live action do The Medium Platige Image i Bloober Team prezentują ujęcia!

lubiegrac news Jak powstawał ostatni zwiastun live action do The Medium
Jak powstawał ostatni zwiastun live action do The Medium Platige Image i Bloober Team prezentują ujęcia!



Tamer Adas | 15 stycznia 2021, 23:50

Nadchodzący horror The Medium doczekał się zupełnie nowego zwiastuna live action, przy którym Bloober Team współpracował wraz z Platige Image!

Nadchodząca na końcówkę tego miesiąca propozycja doczekała się nowego, efektownego zwiastuna live action z odegranego przez aktorów. Produkcja odbyła się wraz z Platige Image oraz domem produkcyjnym Dobro.

Najnowszy materiał wideo, powstawał w niesprzyjających warunkach, wymagając dodatkowych zabezpieczeń oraz wysiłku włożonego w produkcję. Jak zauważają twórcy, sporo pracy włożono także w kwestię zachowania atmosfery tajemniczości oraz odpowiedniego wizualnego przygotowania na ciekawe zwroty akcji.

Scenariusz wpierw opracowano w formie storyboardu, który następnie rozszerzył się o stillomatic, w oparciu o które powstał zasadniczy scenariusz. Następnie przebiegały prace nad procesem preprodukcji oraz poszczególnych scen i efektów specjalnych.

Akcja w rzeczywistości odbywała się w okolicach Serocka, w ośrodku Niwa oraz w Pałacu w Turczynku. które zostały wcześniej odpowiednio przygotowane.

Zapoznaj się także z: TOHU, urokliwa przygodówka logiczna ma już swoją datę premiery zarówno na Steam, jak i konsolach. Ma też niezwykle uroczy zwiastun

- Cieszymy się, że przy naszym największym dotychczasowym projekcie mieliśmy szansę współpracować z artystami kalibru Tomasza Bagińskiego czy Pawła Maślony. Live Action trailer stworzony przez zespół Platige Image znakomicie oddaje klimat nadchodzącej gry - komentuje Piotr Babieno, prezes Bloober Team.

- The Medium jest grą, w której kluczowa jest warstwa fabularna. Najważniejszą rzeczą dla mnie było zrozumienie istoty tej historii oraz jej bohaterów - powiedział Bagiński. - Celem, jaki obrałem sobie przy pisaniu scenariusza było zbudowanie odpowiedniego nastroju, a nie przybliżanie fabuły -

- The Medium to jak dotąd nasz największy i najbardziej ambitny projekt - komentuje  Piotr Babieno, CEO Bloober Team. - Gdy zastanawialiśmy się, kto mógłby zająć się scenariuszem trailera, naturalnym wyborem stał się Tomasz Bagiński. W końcu jego nominowana do Oscara Katedra również była inspirowana twórczością Zdzisława Beksińskiego, podobnie jak świat duchów w naszej grze. Osobiście bardzo się cieszę, że mogliśmy stworzyć coś razem.

- Kiedy zdecydowaliśmy z Bloober Team, że celujemy w teaser aktorski, było jasne, że chcemy w ten sposób zaakcentować emocjonalną stronę tej gry – Medium to innowacyjny horror, ale jego główną zaletą są fantastyczne osobowości wszystkich postaci, zarówno bohaterów jak i przeciwników. Mając do dyspozycji aktorów, mogliśmy pójść w stronę emocji jeszcze mocniej niż gdybyśmy mieli tylko animowane postaci. – dodaje Tomek Bagiński.

- Nadszedł czas, w którym polski rynek gier jest jedną z najszybciej rozwijających się branż w gospodarce, a polscy producenci, tacy jak Bloober Team, się globalizują. Skala produkcji gry AAA jaką jest The Medium była tak duża, że warto było połączyć siły. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów naszej współpracy. – komentuje Karol Żbikowski, CEO Platige Image.

- Nasza współpraca z reżyserem i operatorem rozpoczęła się od analizy scenariusza. Podzieliliśmy go na ujęcia, które są efektowe oraz na kręcone na planie bez użycia postprodukcji. Opracowaliśmy plan działania, przygotowując rysunki techniczne i previz – wyjaśnia Mateusz Tokarz, VFX Supervisor – Nad zdjęciami, które są robione w pełni komputerowo rozpoczynamy prace jak najwcześniej po to, żeby już móc je oglądać na planie zdjęciowym i widzieć czy odpowiednio łączą się z materiałem z kamery – dodaje.

- The Medium to projekt wyjątkowy. Zazwyczaj twórcy gier decydują się na realizacje trailerów full CG, natomiast tutaj mieliśmy projekt live-action z wieloma elementami VFX. - komentuje Marina Borokhova, Producentka - Traktowaliśmy tę produkcję jak film krótkometrażowy, więc zdjęcia i efekty specjalne realizowaliśmy tak jak w przypadku filmów fabularnych, z maksymalną dbałością o detale, by widz miał poczucie, że przenosi się do rzeczywistego świata. 

- Największym wyzwaniem było przeniesienie świata gry do realnie zbudowanej przestrzennej filmowej. Musieliśmy przełożyć wyobrażenia twórców gry na język plastyczny – opisuje Katarzyna Sobańska.

- Dużą inspiracją była dla nas twórczość Zdzisława Beksińskiego - bardzo sugestywna i mocna. Staraliśmy się ją przenieść w świat 3D i sprawić by jego sztuka stała się bardziej przestrzenna – dodaje Marcel Słowiński.

- Wyzwaniem było dla nas wierne oddanie świata Medium, zarówno pod kątem scenografii, jak i atmosfery. Mamy więc ujęcie kręcone zarówno w świecie realnym, jak i w świecie Medium, w identyczny sposób, po to by pokazać ich równoległe współistnienie i płynność przejścia z jednego świata do drugiego. - komentuje Paweł Maślona - Akcja gry dzieje się w dwóch światach i podobnie rzecz ma się z trailerem, który jest kombinacją naszych sił analogowych z cyfrową technologią Platige. – dodaje.

The Medium zmierza komputery osobiste i na konsole Xbox Series S i Xbox Series X na 28 stycznia 2021 roku. Gra zagości premierowo w ramach abonamentowi Xbox Game Pass.

Bloober Team S.A. notowane jest na parkietach NewConnect. Firma planuje zagościć na Giełdzie Papierów Wartościowych.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa

123456789101112131415
Komentarze [0]:

Inne newsy

Polecane teksty

Powiązane teksty

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners