Tamer Adas | 1 października 2021, 21:00
Dziś odbywa się premiera FIFA 22, nowej gry EA Sports korzystającej z technologii maszynowego uczenia się - Hypermotion.
Ponownie z Kylianem Mbappe na okładce Electronic Arts poprzez swój dział sportowy zdecydowało się wypuścić nową odsłonę cyklu. W ten też sposób gracze mogą od dziś pełnoprawnie zapoznać się z nowym sezonem cyfrowej rywalizacji piłkarskiej.
Wobec dramatycznej sytuacji eFootball, gracze mogą zapoznać się z nową częścią, oferującą graczom szereg wyjątkowych trybów i modeli zabawy, rywalizacji czy współpracy, mogąc delektować się połączeniem zręczności oraz realizmu, dostępnego praktycznie dla każdego.
Zapoznaj się również z: Coffee Noir zaliczyło premierę, otwierając nowe, detektywistyczno-kawowe śledztwo!
Electronic Arts zdecydowało się postawić na nieco inne zagadnienie, w ramach którego gra została wcześniej udostępniona we Wczesnym Dostępie, ograniczonym czasowo na każdej platformie. W ten też sposób dotychczas 5,2 miliona graczy na całym globie zmierzyło się w 131 milionach meczów, kreując 4,6 miliona składów!
Twórcy zdecydowali się po raz kolejny podzielić swoją grę na kilka modeli, wśród nich znajdziemy FIFA Ultimate Team, tryby Kariery, klasyczną sieciową rywalizację oraz ostatnią nowość w postaci Volta Football. Jedną z nowości jest Arcade, zmieniający się zestaw mini gierek oraz wariantów piłkarskiej zabawy.
Krytycy jak i spora grupa graczy mocno narzekała na małą liczbę wyraźnych zmian, w wyniku czego nowa odsłona nie różni się znacząco względem poprzednich dwóch odsłon. Twórcy zdecydowali się na bezpieczne dodanie nowej technologii na urządzenia, mając nadzieję na polepszenie dostępności urządzeń nowej generacji.
Nowa odsłona może się pochwalić oceną średnią oceną na poziomie 80/100 punków z poziomem poleceń wynoszącym za opencritic 71%.
W EA SPORTS najwyższej jakości doświadczenie piłkarskie to coś więcej niż gra. To tętniąca życiem i pełna energii społeczność, w której dziesiątki milionów fanów łączą się ponad granicami i kulturami - powiedział David Jackson, VP Brand w EA SPORTS FIFA. - Dzięki umowom licencyjnym z ponad 300 partnerami tworzymy wciągające i autentyczne piłkarskie światy, które pozwalają naszym graczom nawiązać kontakt z ligami, drużynami i talentami, dzięki którym piłka nożna jest uniwersalną pasją. Tegoroczny tytuł to jak dotąd nasze najlepsze odzwierciedlenie potęgi piłki nożnej. -
Technologia HyperMotion nie tylko zrewolucjonizuje franczyzę FIFA, ale także na zawsze zmieni obraz sportowych gier wideo - powiedział Nick Wlodyka, GM w EA SPORTS FIFA. - Nasz zespół spędził niezliczone godziny na słuchaniu opinii społeczności i dopracowywaniu rozgrywki, aby dostarczyć innowacyjny tytuł, który pozwoli fanom sięgnąć po surowe emocje związane z grą.
FIFA 22 dziś debiutuje (1 października 2021 roku) na PlayStation 5, PlayStation 4, komputerach osobistych, Google Stadia, Nintendo Switch (w ramach Legacy Edition), Xbox One, Xbox Series S oraz Xbox Series X.
Gra jest dostępna także w abonamencie EA Play Pro.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu