dodano: 2016-12-19 16:00:02
PCPS4PS4 PROXBOX

Resident Evil 7 Biohazard z elastyczną skalą trudności

Resident Evil 7 Biohazard z elastyczną skalą trudności
19°
0

Capcom ogłosił, że poziom trudności, w Resident Evil 7, będzie zależał od zdolności samego gracza, a sama gra ma być najwspanialszą wydaną na PlayStation 4 Pro.

W wywiadzie dla Oficjalnego Magazynu PlayStation, wydawanego w Wielkiej Brytanii, producent wykonawczy serii, Jun Takeuchi, potwierdził, że skala trudności będzie przypominać tą zastosowaną w Resident Evil 4, gdzie gra zmieniała poziom trudności, w zależności od tego jak ciężko było graczowi ukończyć poprzedzające siebie poziomy gry.

„ Powiedzmy, że grasz w jakiś poziom i umierasz, ponieważ w porę nie zareagowałeś. Więc jeśli umrzesz kilka razy z rzędu na tym samym poziomie, gra powinna sama obniżyć trudność dając ci szansę na przejście dalej”

„ Ale chcemy zrobić grę, w której śmierć nie będzie czymś negatywnym tylko dlatego, że to horror. To też nie jest zwykła strzelanka, gdzie śmierć powoduje utratę kolejnego życia lub dotychczasowego postępu w grze. W grze takiej jak ta sam fakt, że coś przyszło i nas po prostu zabiło, ma być częścią doświadczania grozy.”

A jak naprawdę będzie przekonamy się już 26 stycznia 2017 roku. 

 


Komentarze (0):
Reklama
Reklama