Sherlock Holmes The Awakened, Frogwares pracuje nad przeróbką mrocznego Przebudzenia

lubiegrac news Sherlock Holmes The Awakened, Frogwares pracuje nad przeróbką mrocznego Przebudzenia
Sherlock Holmes The Awakened, Frogwares pracuje nad przeróbką mrocznego Przebudzenia



Agata Dudek | 31 lipca 2022, 19:00

Sherlock Holmes The Awakened, studio Frogwares pracuje nad przeróbką mrocznego Sherlock Holmes: Przebudzenie. Deweloper ujawnia informacje na temat projektu.

Jakiś czas temu ukraińskie studio Frogwares ujawniło, że pracuje nad gra, której szczegóły jednak trzymane były w tajemnicy. Dziś już wiemy, że Project Palianytsia to tak naprawdę remake Sherlock Holmes: Przebudzenie. Gra będzie nosić tytuł Sherlock Holmes The Awakened i znamy już pierwsze szczegóły na temat projektu. 

Zapoznaj się także z: Crowns and Pawns: Kingdom of Deceit, twórcy świętują sukces gry zupełnie nowym zwiastunem

Project Palianytsia, gra o której mieliśmy okazję wspominać w zeszłym roku, okazał się być zupełnie inną grą. Ukraińskie studio Frogwares podzieliło się z graczami dokładniejszą informacją na ten temat. Okazuje się, że będzie to remake już istniejącej gry, jednej z mroczniejszych odsłon serii Sherlock Holmes, przygodowa gra detektywistyczna oparta na mitologii Cthultu Lovecrafta, na grze znanej w naszym kraju jako Sherlock Holmes: Przebudzienia.

Nowa wersja gry, której tytuł brzmi Sherlock Holmes The Awakened, choć fabularnie ma być zbliżona do jej pierwowzoru, zostanie jednak dość gruntowanie przebudowana. Przede wszystkim gra zyska nowe graficzne wykonanie na silniku Unreal Engine 4. Przerobione zostaną jej animacje i scenki, pojawiają się nowe mechanizmy rozgrywki, te związane z detektywistycznym dochodzeniem. Historia w grze zostanie przepisana tak, by połączyć ją z młodym Sherlockiem Holmesem, jakim będziemy kierować. Studio wprowadzi drobne zmiany fabularne, pojawią się, tak jak w przypadku najnowszej gry, czyli Sherlock Holmes Chapter One zadania i sprawy poboczne. Gra zaoferuje nową angielską wersję głosową i tłumaczenie na wiele języków, zmiany w ustawieniach kamery i wiele więcej. 

W grze Sherlock Holmes The Awakened młody detektyw podejmuje się swojej pierwszej poważnej sprawy, zajmując się nią z nowo poznanym  Johnem Watsonem. To co wydaje się zwykłą sprawą zaginionej osoby, okazuje się być spiskiem nikczemnego kultu, który czci boga Cthulhu i próbuje wypełnić starożytną przepowiednię. 

W grze, która będzie miała swoją kampanię na Kickstarterze, ale na razie nie wiemy kiedy, będziemy wędrować po czterech lokacjach, zwiedzając wiktoriański Londyn, szwajcarski oddział psychiatryczny, bagna Nowego Orleanu i szkockie Highlands, mierząc się z zagadkami i zjawiskami nadprzyrodzonymi. 

Przeczytaj również:

 

Oto co sami twórcy mówią na temat projektu, sposobu jego tworzenia i kampanii finansowej Kickstarter: 

Zawsze chcieliśmy w pewnym momencie zrobić remake tej gry, ale wojna zmusiła nas do zrobienia tego teraz. Pracując nad tytułem, który ma większość swojej zawartości, zakresu i narracji zablokowanej po zaledwie kilku tygodniach, dajemy sobie znacznie bardziej przewidywalny i zorganizowany cykl rozwoju. A stabilność i przewidywalność to dokładnie to, czego potrzebujemy teraz, gdy reszta naszych dni jest tak niepewna. - Denys Chebotarov, producent, Frogwares

Żadne zasoby ani kod nie zostaną ponownie wykorzystane z oryginalnej gry. Zasadniczo przebudowujemy całą grę od podstaw, aby działała na silniku Unreal Engine 4, wykorzystując wszystkie nowe zasoby lub te, które możemy sprytnie przerobić z Sherlock Holmes Chapter One, który ukazał się zaledwie kilka miesięcy temu. Dodamy także zupełnie nowe mechaniki rozgrywki, jednocześnie przerabiając oryginalne, aby rozszerzyć sposoby, w jakie gracze będą rozwiązywać sprawy. Zmiany w historii i linii czasu oznaczają, że nagrane zostaną zupełnie nowe głosy aktorskie. Przerabiamy również kamerę, aby poczuć się jak w nowoczesnych grach z perspektywy trzeciej osoby, przerabiamy cały interfejs użytkownika, animacje, cutscenki. Lista jest długa. Jest to w zasadzie zupełnie nowa gra, w której tylko historia w przypadkach pozostaje mniej więcej nienaruszona - Jaroslav Martyniuk, kierownik zespołu projektantów fabuły, Frogwares

Oryginalny Sherlock Holmes The Awakened był samodzielną historią, w której dojrzali Holmes i Watson zajmują się sprawą, która wydawała się zwykłym porwaniem, ale przeradza się w coś znacznie bardziej nadnaturalnego i złowrogiego.  Jesteśmy niezwykle dumni z oryginalnego stylu pisania w The Awakened, który przez wiele lat wydaje się utrzymywać, ponieważ wielu fanów i krytyków powiedziało nam, że uważają go za jedną z najlepszych historii inspirowanych grą Cthulhu. 

Więc bierzemy ten fundament i utrzymujemy wiele z horroru, fabuły Cthulhu w stanie nienaruszonym, ale przepisujemy go tak, aby był bezpośrednią kontynuacją naszej młodej historii Sherlocka. Przede wszystkim przesuwamy linię czasu, więc jest to Sherlock, kilka lat po wydarzeniach, które miały miejsce na Kordonie. Watson jest u jego boku, ale w tym momencie są tylko znajomymi i jest to ich pierwsza poważna sprawa razem. Duża część interakcji postaci i linii jest przepisywana tak, by to odzwierciedlić. Wprowadzamy kilka zmian do historii w sprawach, a także kilka zupełnie nowych zadań pobocznych. Historia tego, jak mogła powstać więź między Holmesem i Watsonem, jest teraz bardziej rozbudowana, podobnie jak zmiany w zakończeniu, aby dopasować się do tego wszystkiego i psychologicznego wpływu tych wydarzeń na nich obu- Antonina Melnykova, Lead Narrative Designer, Frogwares

W normalnych okolicznościach finansowanie naszej kolejnej gry zapewnilibyśmy sobie sami ze sprzedaży naszych poprzednich tytułów. Ale ta wojna nieustannie rzuca na nas nowe wyzwania, które za każdym razem wymagają od nas zatrzymania się, przegrupowania i dostosowania. To wymaga czasu, wysiłku, a w niektórych przypadkach także pieniędzy, które normalnie zostałyby oznaczone, aby sfinansować produkcję gry."

Mamy większość zawartości, nowe funkcje i fabułę wszystko zmapowane i zamknięte.  Ale przerobiliśmy oryginalną historię dość mocno i planujemy użyć zupełnie nowych głosów aktorskich, więc musimy teraz nagrać i również przetłumaczyć to wszystko od nowa. Ponieważ planujemy wydać grę na pięć platform, będziemy potrzebowali również dużo czasu i środków na zapewnienie jakości. I wreszcie, zespół ma dodatkowe funkcje i pomysły na ulepszenia, których dodanie chcielibyśmy rozważyć, gdybyśmy mieli dodatkowe zasoby.

Poprzez crowdfunding możemy zabezpieczyć wszystkie te potrzeby, a także zabezpieczyć ogólne finansowanie gry, wiedząc z pełną świadomością, że mamy teraz zagwarantowane środki na ukończenie gry i poradzenie sobie z wszelkimi przeszkodami, które moglibyśmy napotkać w miarę rozwoju tej wojny. Ta siatka bezpieczeństwa pozwoli nam postawić potrzeby i bezpieczeństwo naszego zespołu na pierwszym miejscu podczas dalszej adaptacji bez wykolejenia całego rozwoju i finansowania.

I na koniec, wiemy również, że mamy grupę oddanych fanów, którzy cieszą się i wspierają nasze gry i chcą nam pomóc jak najlepiej w tej chwili. Dzięki Kickstarterowi możemy zaoferować tym fanom szansę na zakup naszej następnej gry już teraz i słuszne uznanie ich wsparcia w samej grze, a jednocześnie pomóc w określeniu niektórych ostatecznych treści gry i dać im kilka dodatkowych nagród i bonusów. - Sergey Oganesyan, Comms Lead, Frogwares

Gra zmierza na komputery osobiste PC, PS4, PS5, Nintendo Switch, Xbox One i Xbox Series X/S. Data premiery także nie jest znana. 

Strona oficjalna - strona gry

 

 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa

Komentarze [0]:

Inne newsy

Polecane teksty

Powiązane teksty

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners