Agata Dudek | 1 lutego 2023, 18:40
SEASON: A letter to the future, gra niezależnego Scavengers Studio już po swojej premierze na komputerach i konsolach. Przy okazji premiery nowy zwiastun.
Po swojej premierze, zarówno na komputerach, jak i konsolach jest już spokojna, skupiona na czekaniu i obserwacji gra przygodowa, dzieło niezależnego Scavengers Studio, zatytułowana SEASON: A letter to the future. Przy okazji twórcy pokazali ją na zupełnie nowym zwiastunie.
Zapoznaj się także z: Mamy tu ducha, komediowy horror w familijnym stylu, kolejną lutową propozycją od Netfliksa
Przygodowa gra, jak ja określają twórcy "o czekaniu", skupiona na eksploracji, zwiedzaniu, robieniu zdjęć i dokumentowaniu, ale i poznawaniu nowych ludzi, w świecie tuż przed tajemniczym kataklizmem, SEASON: A letter to the future miała wczoraj swoją premierę. Obecnie gra, która zbiera bardzo pozytywne oceny i dostępna jest w cenie zniżkowej, obejmującej 10%, na komputerach, na Steam oraz na Epic Games Store.
O grze Season: A letter to the future mieliśmy okazję już wspominać na łamach naszego serwisu, więc przypominamy tylko, że wcielamy się w niej w młodą kobietę, z pewnej wioski, która rusza na rowerze w świat, by zbierać wspomnienia, dźwięki i robić zdjęcia. Rusza w podróż rowerem, by dokumentować wszystko co widzi, i zapisywać, zanim tajemniczy kataklizm wszystko zniszczy.
Dostępna jest już także kompletna ścieżka dźwiękowa, którą można nabyć w pakiecie z grą za 29,99 USD lub samodzielnie za 9,99 USD. Ścieżka dźwiękowa zawiera bogate diegetyczne i nie diegetyczne elementy muzyczne, odizolowane od gry i gotowe do wypełnienia przestrzeni codziennego życia. Scavengers Studio nawiązało współpracę z RVNG Intl. przy produkcji winyli i płyt CD dla SEASON. Więcej szczegółów mamy poznać później.
Przeczytaj również:
Zacząłem pracę nad Season wiosną 2020 roku. Wizja zespołu rezonowała z moim gustem i wydawała się zaskakującym, a nawet antytetycznym podejściem dla świata gier, świata, o którym w tamtym momencie nie wiedziałem prawie nic. Systemy muzyczne skupiają się na abstrakcji, nastroju i środowisku, często nakładając się i przeplatając z akustycznymi biomami badanymi i nagrywanymi w grze, w pewnym procesie. Nazwałem go "muzycznym wiatrem". Aby przywołać zagubiony, "stary świat" opowieści, który powstał po upadku gry, instrumentarium zostało zaczerpnięte z początku XX wieku, manipulowane w hiperrealnym wirtualnym środowisku studyjnym, by nadać kontur dźwiękom. Dźwięki zostały dopasowane do różnych środowisk foley'owych - Spencer Doran, reżyser dźwięku i muzyki
Gra zadebiutowała 31 stycznia 2023 roku, na komputerach osobistych PC, na Steam i Epic Games Store oraz PlayStation 4 i PlayStation 5.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu