Jacht - Voodoo Detective

lubiegrac poradniki Voodoo Detective Jacht - Voodoo Detective



autor:agusia16

Jacht

Po krótkiej scence, w której pojawi się Viktor i słuchający go goście w maskach i rozmowie z Mary, która chce pomóc, przystępujemy do działania.

Zabieramy z misy jabłko (apple). Na ladzie baru stoi butelka syropu i rum, ale nie możemy ich od tak zabrać.

Voodoo_Detective_50.jpg

Rozmawiamy zatem z barmanką - Barb Tender. Możemy zamówić drinka.

Przypominam, że jak zrobimy to kilka razy, detektyw zwymiotuje.

Dowiemy się, że jest zafascynowana nie tylko głosem śpiewaka ale i nim samym. Prosimy o syrop (simple syrup) który dostajemy. Dowiemy się, że lubi Kennetha, ale nie odważy się z nim porozmawiać, no i kto by pilnował baru.

Zostawiamy barmankę i udajemy się w prawo, gdzie ze stołu zabieramy nóż (knife). 

Voodoo_Detective_51.jpg

Wychodzimy na korytarz.

Detektyw zobaczy brata, który znika za drzwiami.

Wracamy na salę, gdzie podchodzimy do śpiewającego Kennetha. Rozmawiamy z nim.

Nie jest zainteresowany Barb.

Przechodzimy w stroną baru, i wchodzimy do toalety, a następnie do kabiny. Zamykamy drzwi, po czym sięgamy po złotą spłuczkę toalety (golden toilet handle). Nie możemy z nią wyjść z toalety, więc łykamy ją. Inaczej zostanie nam zabrana po przeszukaniu.  Teraz opuszczamy toaletę i wracamy do baru. 

Voodoo_Detective_52.jpg

Opuszczamy to pomieszczenie i schodzimy schodami na dół. Wchodzimy do maszynowni.

Voodoo_Detective_53.jpg

Zabieramy klucz (wrench), po czym otwieramy piec, powodując zadymienie.

Voodoo_Detective_54.jpg

Wychodzimy. Pojawi się kobieta z drewnianą nogą. Gdy wejdzie do maszynowni, zamykamy drzwi, i blokujemy je za pomocą klucza. 

Voodoo_Detective_56.jpg

Udajemy się tym razem na górę, po schodach. Znajdziemy się na górnym pokładzie.

Sprawdzamy łódź ratunkową.

Detektyw słyszy głos Viktora, ale nie ma mocy by ją obniżyć.

Wchodzimy zatem do kajuty kapitana.

Voodoo_Detective_57.jpg

Zabieramy ołówek i kartkę papieru (pencil and paper), zaważamy, że w skrzynce z bezpiecznikami brakuje jednego bezpiecznika. 

Voodoo_Detective_58.jpg

Wracamy na przyjęcie. Zaglądamy teraz do księgi zaklęć, księgi Voodoo. Odnajdujemy zaklęcie Apple of my eye.

Voodoo_Detective_59.jpg

Za pomocą noża wydążamy w jabłku dziurę. Teraz podchodzimy do Kennetha i dajemy m kartę i ołówek, prosząc go o autograf. Wkładamy kartę z podpisem Kennteha do jabłka, wlewamy do środka syrop i mamy zaklęcie - Apple of my eye. 

Kroimy jabłko na pół. Połowę dajemy Barb, a połowę Kenethowi. Nalegamy by zjadł. Teraz jak już połączyliśmy Barb i Kenenetha, zabieramy butelkę rumu.

Voodoo_Detective_60.jpg

Pijemy ją, by detektyw zwymiotował złotą rączkę toalety. Wracamy na górę do pomieszczenia ze sterem i do skrzynki z bezpiecznikami wkładamy złotą rączkę, zastępując ją brakujący bezpiecznik. 

Voodoo_Detective_61.jpg

Wychodzimy z pokoju, używamy urządzenia, by uruchomić łódź ratunkową.

Voodoo_Detective_62.jpg

W ten sposób podsłuchamy rozmowy trwającej na dole. Gdy po prawniku zostaną tylko kości, możemy w dowolny sposób zareagować.

Nie ma to znaczenia, gdyż Viktor i tak będzie celować do nas z broni. Wcześniej Viktor zabije Gordona, a poniej także Mary. 

Tu także są dwie możliwości. Możemy dać się zastrzelić i zakończyć grę, albo użyć harmonijki, a następnie uciec, trafiając na do dżungli na wyspie.

Voodoo_Detective_63.jpg

To jest właściwy wybór. 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners