autor:agusia16
Hotel
W hotelu spójrz na książkę meldunkową, leżącą na ladzie. Zobaczysz , ze zameldowałeś się w pokoju 3F. Przesuń myszkę na dół, a książka przesunie się w lewo, ukazując klucz do Twojego pokoju.
Zabierz go. Zanim opuścisz to miejsce, zadzwoń dzwonkiem 6 razy, a otrzymasz kolejny bonus. Obejrzyj go. Wyjdź ze zbliżenia, a inspektor zawoła, patrząc na schody prowadzące na górę. Na razie nie wchodź tam, tylko przejdź w prawo, do zegara. Dotknij go, po czym spójrz na lewo.
Usłyszysz znajome wołanie ”tutaj”. Poświeć sobie latarką, którą masz w komórce. W ten sposób miejsce zostanie oświetlone. Podnieś książkę, która leży przy fotelu. Weź też kluczyki.
Wyjdź ze zbliżenia i spójrz na schowek pod schodami.
Użyj na nim kluczyka, który znalazłeś na podłodze. Wejdź do środka. Wewnątrz panuje ciemność, więc po usłyszeniu znajomego „tutaj”, użyj latarki. Obróć się w prawo i otwórz skrzynkę naprzeciwko.
Zobaczysz zawory ze wskaźnikami. Twoim zadaniem jest takie przekręcanie zaworów, aby wskazówka została umieszczona na zielonym polu.
Aby Ci się to udało, przekręć zawór na dole i zawór po lewej stronie. Usłyszysz, że coś się dzieje. Wyjdź na zewnątrz , a zobaczysz, że hotel ożył. Światła zostały włączone, usłyszysz grającą muzykę. Po chwili otrzymasz wiadomość na komórkę.
You CORRUPTED the ewidence
Hasło powstałe z wielkich liter to:
CORUPTED
Przejdź w stronę muzyki, miń radio i spójrz na stolik z lewej strony, a następnie na stojak z gazetami. Znajdziesz fragmenty artykułu.
Pozbieraj je w całość.
Po ułożeniu notatki, przeczytaj ją. Teraz spójrz na dół, a zobaczysz zeszyt. Podnieś go, a inspektor upewni się, że Amy była tutaj 5 lat temu. W zeszycie znajdziesz kolejne fragmenty układanki.
Ułóż je. Po złożeniu ich w całość, przeczytaj wpis Amy w dzienniku.
Ważnymi informacjami w dzienniku są:
1. Dziewczynka miała na imię Hazel;
2. Zginęła w pożarze
Po przeczytaniu dziennika, na ekranie pojawi się zaproszenie na urodzinowe przyjęcie.
Zabierz je, a odezwie się Amy, która chce, żebyś się z nią pobawił w rzeźby. Zabawa polega na tym, że dziewczynka nie będzie się ruszała gdy będziesz na nią patrzył, zaś gdy tylko się obrócisz będzie starała cichutko podejść do inspektora. Aby wygrać, musisz szybko obrócić się, gdy tylko usłyszysz skrzypniecie podłogi. Musisz bacznie się wsłuchiwać. Skrzypnięcie, obrót w stronę Amy, wtedy to przyłapiesz ją na ruchu i wygrasz. Gdy popełnisz błąd, Amy będzie to komentować.
Prawidłowo wykonane zadanie zaowocuje pojawieniem się pierwszego magicznego kręgu, który dostaniesz od Amy za wygraną. Zabierz go.
Przejdź do przodu, a dostaniesz kolejnego smsa.
SHE liKes to play gAMEs, as YOU KNOW
Hasło powstałe z dużych liter brzmi :
SHE K AME YOU KNOW
Przejdź do przodu i spójrz na wnękę z prawej strony, a odkryjesz sejf. Zerknij na skrytki w recepcji.
Zabierz rzeczy tam znajdujące się, weź też telegram. Zerknij również na kartkę z rysunkiem przypominającym siatkę kostki do gry.
Obejrzawszy wszystko, przejdź na górę, po schodach. Zajrzyj przez dziurkę od klucza w drzwi pokoju 1A.
Zobaczysz telewizor. Obróć się i zajrzyj przez dziurkę od klucza, do pokoju 1B. W tym pokoju zobaczysz mnóstwo nożyczek. Wejdź na górę po schodach, a usłyszysz znajome ”tutaj”. Ponownie poświeć sobie latarką. Inspektor zapyta, czy to aby nie Amy, ale wokół panować będzie głucha cisza. Włącz światło, a zobaczysz kratę osłoniętą łańcuchami, na których wiszą kłódki.
Spróbuj wejść na górę, niestety po chwili pojawi się czarna mgła blokujące przejście. Zejdź na dół i opuść hotel, udając się pod drzwi bufetu.