Rozdział 4 - Into Steel Guts - ENCODYA - solucja, poradnik

lubiegrac poradniki ENCODYA - solucja, poradnik Rozdział 4 - Into Steel Guts - ENCODYA - solucja, poradnik



autor:agusia16

Rozdział 4 - Into Steel Guts  

Przechodzimy w stronę statku, a następnie kierujemy się dwa razy w prawo. Na statku znajdziemy przyklejona żółtą karteczkę. Zabieramy ją i czytamy - rok urodzenia Tiny.

ENCODYA_99.jpg

Wracamy z powrotem, do miejsca na początku i klikamy na konsolę. Tu wpisujemy rok urodzenia dziewczynki, czyli 2053, klikamy "enter" i uzyskujemy dwie informacje.

ENCODYA_100.jpg

Wracamy do miejsca, w którym znajdowała się żółta karteczka i otwieramy skrzynkę kontrolną. Na początek włączamy czerwony przycisk na dole i przełączamy środkowy i prawy przełącznik jeden raz.

ENCODYA_101.jpg

Wracamy i tym razem za pomocą SAM-a ciągniemy za dźwignię, a opuścimy kotwicę.

ENCODYA_102.jpg

Wracamy ponownie do skrzynki kontrolnej. Wracamy do ustawień domyślnych, a tym samym wyłączamy czerwone światełko/przełącznik i włączamy lewy i prawy, czyli lewy i prawy w poziomie, środkowy w pionie (jak na screenie).

ENCODYA_103.jpg

Wracamy do kotwicy, za pomocą SAM-a ciągniemy za dźwignię a po chwili znajdziemy się na statku. Rozmawiamy ze Strawbotem. Nie będzie chciał rozmawiać z SAM-em, więc przestawiamy na Tinę.

ENCODYA_104.jpg

Na początku przedstawiamy się, mówiąc, że jesteśmy córką Rena, a następnie będziemy odpowiadać na pięć pytań. Odpowiedzi wyglądają następująco:

1 pytanie - Teddy (odpowiedź druga);

2 pytanie - Sams Lullaby (odpowiedź druga);

3 pytanie - Moms Strudel (odpowiedź pierwsza);

4 pytanie - Sam (odpowiedź piąta);

5 pytanie - The Old Skate rink (czwarta odpowiedź)

Przechodzimy na rufę (stern).

Zobaczymy kolejną animację z Ramphem.

Wchodzimy na statek, do kabin.

ENCODYA_105.jpg

Wędrujemy w prawo (trzy razy) a następnie pod schodach (drabinie), w dół, aż dwa razy. Znajdziemy się na nowym korytarzu. Wchodzimy do korytarz z lewej, a potem do kabiny, też z lewej.

ENCODYA_106.jpg

Przestawiamy na SAM-a i za pomocą łomu zdejmujemy karbowaną rurę (corrugated pipe).

ENCODYA_107.jpg

Wychodzimy z kabiny, wracamy w prawo i używamy karbowanej rury na aspiratorze mocy 2000 (power aspirator 2000).

ENCODYA_108.jpg

Wracamy na górę (jeden raz) i idziemy w lewo aż do końca, do miejsca z drzwiami w pomieszczeniu z rurami. Znajduje się tu kolejna kabina.

ENCODYA_109.jpg

W prawej dolnej szufladzie znajdujemy biały klucz (white key).

ENCODYA_110.jpg

Opuszczamy to miejsce i wracamy do zewnątrz. Za pomocą białego klucza otwieramy apteczkę. Wyciągamy z niej defibrylator (defibrillator).

ENCODYA_111.jpg

Wracamy na statek, udajemy się w prawo, a następnie w dół, do aspiratora, na którym używamy defibrylatora. W ten sposób uzyskamy potrzebną nam moc. Teraz uruchamiamy aspirator i wypompowujemy wodę. Dzięki temu możemy zejść po drabinie poziom niżej. Robimy to.

ENCODYA_112.jpg

Wchodzimy do pomieszczenia. Zabieramy koło sterowe (helm).

ENCODYA_113.jpg

Opuszczamy to miejsce. Udajemy się po drabinie na samą górę, a następnie w lewo i schodami przy obrazie, na górę, na mostek.

ENCODYA_114.jpg

Umieszczamy koło sterowe na właściwym do tego miejscu - piasa steru (helm hub). Przekręcamy ster, a odblokujemy drzwi na dole. Są to drzwi poziom -1.

ENCODYA_115.jpg

Opuszczamy sterownię i przechodzimy na poziom minus jeden. Przestawiamy na Tinę. Zaglądamy do plastikowego pudełka (plasic box), z którego wyciągamy baterię (battery).

ENCODYA_116.jpg

Opuszczamy magazyn i przechodzimy na najniższy poziom -3. Idziemy w lewo. Na ścianie znajdziemy kolejną żółtą karteczką samoprzylepną. Zabieramy ją i czytamy. Jest tak podpowiedź do drzwi z zamkiem z kodem - "Słuchaj głosu wyjawi ci sekret".

ENCODYA_117.jpg

Wracamy na drugi poziom. Wędrujemy w lewo, aż do drzwi z napisem "Tank", wchodzimy do środka.

ENCODYA_118.jpg

Znajdziemy się na metalowym podeście. Klikamy na  pustkę przez nami (yastness), a odezwie się echo. Zapamiętujemy ciąg śpiewanego 'la,la, la", liczy ich ilość. W ten sposób powstaje kod. Zagadka jest losowa. U mnie było to - 423.

ENCODYA_119.jpg

Wracamy na poziom -3 i do drzwi z zamkiem szyfrowym. Wpisujemy w niego poznany kod, naciskamy "enter" i drzwi się otwierają. Wchodzimy do laboratorium. 

ENCODYA_120.jpg

Będziemy świadkami kolejnej animacji, tym razem z tatą Tiny, który jej na początku nie pamięta. Wkrótce pojawią się żołnierze Rumpha.

Używamy czerwonego sprayu (red spray can) na soczewce ruchu (motion sensor), ciągniemy za dźwignię z lewej (double lever) a na koniec wciskamy przycisk awaryjny z prawej (emergency button).

ENCODYA_121.jpg

Wszystkim udaje się uciec. 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners