Hermes 2 - J.U.L.I.A.: Among the Stars

lubiegrac poradniki J.U.L.I.A.: Among the Stars Hermes 2 - J.U.L.I.A.: Among the Stars



autor:agusia16

Hermes

 

Przechodzimy w lewo i ponownie rozmawiamy ze skalistym obcym (Alien). Chwilę potem odchodzi i znika. Dowiadujemy się od niego, że Xir to broń, a jego mózg należy do świątyni przepływu. Udajemy się zatem w stronę skał w oddali (Ely to suggested rock formation) i wchodzimy w drzwi, a potem do tunelu, by znaleźć się w świątyni. Zaglądamy do otworu w podłodze (a heptagon) i mocujemy w nim część Xir (insert Xir’s part).

 

 

 

Pojawi się panel z artefaktem (artifact), badamy go. Jest to mapa gwiazd. Mobot ją skanuje, a po chwili świątynia znika. Dokonujemy teraz analizy zebranych przedmiotów:

 

- jiquid;

- body samlpe;

- 3D map scan.

 

Gdy zajmiemy się analizą mapy, klikamy na „enter enhanced analysis”, a pojawi się kolejne zadanie. Tym razem musimy odszukać na mapie właściwe konstelacje. W tym celu klikamy na hologram na dole z lewej ( view hologram), a na górze z lewej pojawi się obraz gwiazd, konstelacji, którą musimy znaleźć. Właściwy układ widoczny jest na screenie:

 

 

 

Gdy wykonamy zadanie, obejrzymy animację.

 

Animacja

 

Na mapie planet – układzie planetarnym pojawi się nowa planeta, na którą klikamy, by wysłać tam Mobota.

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners