autor:agusia16
Hermes
Animacja
Klikamy dwa razy na planetę, a pojawią się dwie mniejsze planety. Wybieramy tę na dole z lewej, skanujemy ją, po czym wysyłamy na nią Mobota.
Animacja
Trafiamy do krainy pełnej form skalnych. Julia aktywuje mapę. Naszym zadaniem jest odnalezienie właściwej lokacji. W tym celu klikamy na ekran, a pojawi się zbliżenie kawałka obszaru. Musimy znaleźć takie miejsce, które odpowiadałoby mapie, którą widzimy w lewym, dolnym rogu i zaznaczyć je niebieskim kwadratem, wybierając dany obszar z odpowiednimi skałami.
Gdy już to zrobimy, klikamy na skałę z lewej, a po chwili przenosimy się w nowe miejsce.
Przyglądamy się skałom, zerkamy na kamienny filar z prawej, po czym przechodzimy w lewo (znaki zapytania). Tu zerkamy na błyszczące kryształy z lewej ( unknown substancje). Klikamy na nie jeszcze raz, a Mobot zabierze ich próbkę.
Animacja
Nagle pojawi się dziwna, kamienna postać, która ruszy śladem naszego Mobota, a potem zatrzyma się. Klikamy na nią, by ją zbadać, po czym po zaznajomieniu się z jej językiem, rozmawiamy z nią na każdy temat. Do notatnika trafia nowa notatka. Sprawdzamy jeszcze skały i przechodzimy w lewo (fly to supgested Roch formation).
Trafiamy do lokacji ze skalną budowlą i drzwiami do niej prowadzącymi. Klikamy na nie, by je otworzyć. Zanim wejdziemy do środka, zerkamy jeszcze na inne interaktywne miejsca, po czym wchodzimy w drzwi (znaki zapytania).
Trafiamy do muzeum, miejsca, które Rachel zna z dzieciństwa. Gdy w pomieszczeniu zrobi się jasno i gdy już Rachel zostanie powitana, podchodzimy do panelu (display panel) i wciskamy czerwony przycisk na urządzeniu z prawej. Pojawi się pierwsza zagadka. Naszym zadaniem będzie odpowiednie poukładanie elementów obrazkowej historii – Three Punishments. Gdy wykonamy zadanie, panel obniży się i zniknie.
Wchodzimy teraz w drzwi na lewo. Tu znów podchodzimy do takiego samego panelu, wciskamy czerwony przycisk i układamy historię – Story of Ith. Elementy przesuwamy za pomocą strzałem w dół i w górę. Gdy ułożymy wszystkie obrazki prawidłowo, wysłuchamy opowiadania.
Znów panel się schowa, a my opuszczamy to miejsce i wchodzimy w drzwi z prawej. Mamy tu kolejny panel, na który klikamy, włączamy czerwony przycisk i tym razem naszym zadaniem jest przetłumaczenie starożytnego pisma i ułożenie opowiadania. W tym celu wybieramy słowa z lewej strony, klikając na nie. Muszą być one wybrane w odpowiedniej kolejności, takiej w jakiej znajdują się symbole – starożytne pismo. Poprawnie wybrane słowo, symbol, pojawi się na dole, a symbol zostanie podświetlony. Właściwa kolejność wygląda następująco:
- To enter the place od;
- Eternal flow you have to;
- Meet the following requirements;
- Be humble patient knowledgeable;
- Only then the entrance will be allowed to;
- Those who seek the enternal flow.
Znów wysłuchujemy opowiadania, a po chwili panel obniża się i znika. Klikamy na drzwi przed nami, otwieramy je, ale nic za nimi nie ma. Wracamy więc w tył i po wysłuchaniu tego, co ma do powiedzenia głos, widzimy, że na ścianie przed nami otwiera się przejście. Klikamy na nie (znaki zapytania), w Mobot ruszy do przodu przez tunel.
Animacja
Trafiamy do czegoś w rodzaju świątyni. Klikamy na wszystkie aktywne miejsce. Pobieramy próbkę cieczy wylatującej z ust jednego z gargulców. Zanim wyjdziemy, sprawdzamy jeszcze raz otwór na środku i wychodzimy.
Dokonujemy teraz analizy zebranych przedmiotów:
- unknown substancje;
- liquid.
Płyn, który pobraliśmy, okaże się być zwykłą wodą. Wracamy w tył i ponownie rozmawiamy z obcym (Alien), po czym opuszczamy tę planetę. Wchodzimy w układ planetarny i udajemy się na ostatnią, nie odkrytą przez nas planetę, czyli na Elpis.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu