autor:agusia16
Akt I
Lyon – Francja - Lara
Grę rozpoczyna animacja
Animacja
Lara właśnie bierze kąpiel. Po wyjściu z pod prysznica, odsłuchujemy wiadomość nagraną na telefonie. Dzwonił Ostankovic. Rozglądamy się po pokoju. W znalezieniu interaktywnych miejsc pomoże nam klawisz Tab. Spoglądamy na regał z książkami, po czym na szafę, by Lara się ubrała. Zabieramy opakowanie płyty CD leżące na stoliku i płytę, które znajduje się w komputerze. Płytę ową Lara pożyczyła od Muriel. Umieszczamy płytę w opakowaniu. Zabieramy także marker leżący n notatniku i ładowarkę leżącą na regale obok biurka. Włączamy telewizor, dowiadując się o znalezieniu ciała Abrachimowa. Wędrujemy w stronę okna, po czym w lewo. Z kurtki wiszącej na wieszaku zabieramy telefon. Wychodzimy z mieszkania i na mapie wybieramy Interpol.
Interpol
Przed wejściem do budynku Interpolu rozmawiamy z brygadierem Damianem, po czym udajemy się do budynku. Wchodzimy do windy, gdzie wybieramy biuro Lary.
Interpol – biuro Lary
Lara chce zadzwonić do Ostankovica, ale niestety jej telefon jest rozładowany. Włączamy zatem ładowarkę do kontaktu ( za biurkiem z lewej), po czym podłączamy telefon do ładowarki. Jakiś czas później bateria telefonu jest już podładowana, więc zabieramy telefon i dzwonimy do Ostankovica. Lara dowiaduje się co się wydarzyło w Ermitażu. Korzystamy z komputera, gdzie czytamy wiadomości. Gdy dotrzemy do wiadomości na temat Maxa klikamy na jego imię napisane niebieskim kolorem. Czytamy wszystkie wiadomości, poznając dwa numery telefonu : 302 i 513. Z wiadomości dowiadujemy się na temat urządzenia rentgenowskiego Abrachimova. Dzięki niemu można identyfikować sfałszowane obrazy. Pierre prosi Larę o sprawdzenie pewnego obrazu. Trzeba znaleźć przynajmniej trzy różnice. Dowiadujemy się także, że Max jest na uniwersytecie. Lara musi także zdobyć nową baterię do telefonu. Przyglądamy się tablicy korkowej, czytamy przyczepione do niej informacje oraz wiadomość od Muriel.
Używamy telefonu stacjonarnego, wybieramy numer 302 i rozmawiamy z Muriel. Ponownie korzystamy z tego telefonu i tym razem dzwonimy pod 513, rozmawiając w sprawie nowej baterii do telefonu. Opuszczamy biuro Lary, wchodzimy do windy, gdzie wybieramy laboratorium.
Laboratorium
Rozmawiamy z laborantem, po czym klikamy na obraz, który musimy zbadać. Umieszczamy na stole marker. Przewracamy kolejne strony ze zdjęciami obrazów zatrzymując się na zdjęciu 565-11. Naszym zadaniem jest odnalezienie przynajmniej trzech różnic między obrazami. Zdjęcie z prawej przedstawia fragment badanego obrazu. Podnosimy marker i zaznaczamy nim znalezione różnice na prawym obrazie. Jeśli chcemy zmienić zaznaczenia, zmazujemy je za pomocą gąbki. Do zbliżenia obrazu posłuży nam lupa.
Gdy zaznaczymy mniej niż trzy różnice, spowoduje to inne zakończenie gry dla Lary. Po wykonaniu zadania opuszczamy laboratorium i wychodzimy przed budynek.
Interpol
Dajemy płytę CD Damianowi, rozmawiamy z nim wybierając jedną z odpowiedzi. Wracamy do biura Lary.
Interpol – biuro Lary
Na biurku znajdujemy nową baterię do telefonu i liścik. Zabieramy baterię. Wchodzimy w telefon Lary, obracamy go, otwieramy klapkę i wyciągamy starą baterię. Zamieniamy ją na nową. Lara otrzymuje powiadomienie o wiadomości e-mail. Korzystamy więc z komputera i czytamy nową wiadomość. Wysyłamy też wiadomość do Pierra. Próbujemy z komórki zadzwonić do Maxam ale odzywa się tylko poczta. Używamy więc telefonu stacjonarnego, gdzie dzwonimy pod numer 302. Chwilę rozmawiamy z Muriel, którą łączy nas z Maxem. Lara z nim rozmawia. Na tym kończymy rozdział.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu