autor:agusia16
Akt XVI
Klasztor – Finlandia – Max
Animacja
Kapliczka
Max dociera do klasztoru. Rozmawiamy z mnichem, po czym spoglądamy na kapliczkę z prawej, po czym wracamy i przechodzimy w dół ekranu i wchodzimy po schodach w stronę klasztoru.
Na dziedzińcu klasztoru
Rozmawiamy z kolejnym mnichem, który twierdzi, że Andre jest w klasztorze. Po odejściu mnicha przechodzimy w lewo i wchodzimy w pierwsze drzwi do celi Maxa.
Cela Maxa
Zabieramy dzbanek stojący na stoliku. Max będzie trzymał go w ręku.
Opuszczamy pokój i udajemy się do ogrodu.
Ogród
Rozmawiamy z mnichem, który tak jak nam to mówi kolejny mnich jest niemową. Podobno nie ma języka.
Animacja
Nalewamy wody do dzbanka, używając dzbanek na fontannie. Wracamy do celi Maxa.
Cela Maxa
Stawiamy dzbanek z woda na piecyku. Zabieramy zapałki leżące na stoliku. Przyglądamy się piecowi, otwieramy jego drzwiczki. Zabieramy drewno leżące obok, wkładamy je do pieca i zapalamy za pomocą zapałek. Otwieramy popielnik, by sprawdzić jego zawartość. Max automatycznie siada na łóżku, by odpocząć. Woda zaczyna się gotować. Próbujemy go zabrać, ale jest za gorący. Wychodzimy z celi i przechodzimy w prawo, po czym wchodzimy do jadalni.
Jadalnia
Zabieramy ręcznik wiszący na kominku. Zerkamy na mnicha siedzącego przy stoliku. Czyta coś, używając lupy.
Wracamy do celi Maxa.
Cela Maxa
Używamy ściereczki na gorącym dzbanku i wlewamy wodę do miski stojącej pod lustrem. Para osiada na lustrze, a po chwili pojawi się na nim wiadomość. Czytamy ją. Mamy szukać nowej wiadomości w kapliczce.
Opuszczamy celę i udajemy się do jadalni.
Jadalnia
Rozmawiamy z mnichami. Max je posiłek, po czym na zewnątrz rozmawiamy z Andre, po czym udajemy się w prawo, do mostu, a potem do kapliczki.
Kapliczka
Klikamy na kapliczkę. Zapalamy świeczki za pomocą zapałek. Klikamy na figurki i na napisy na nich, ale są za małe. Wracamy zatem do jadalni.
Jadalnia
Pytamy mnicha, czy pożyczy nam lupę. Otrzymujemy ją i wracamy do kapliczki.
Kapliczka
Robimy zbliżenie kapliczki, po czym oglądamy figurki za pomocą lupy. Pod dłonią figurki z lewej, znajdujemy wnękę, a w niej liścik. Zabieramy go.
Czytamy wiadomość. Ktoś chce, by Max udał się do krypy, która znajduje się w ogrodzie. Udajemy się zatem do ogrodu.
Ogród
Przechodzimy w stronę fontanny, a potem dalej, aż do krypty.
Krypta
Wchodzimy do krypty, schodzimy po schodach na dół. Kierujemy się w dół, po drodze oglądając sarkofagi. Kierujemy się cały czas w dół, podchodząc do ściany z symbolami. Musimy wcisnąć owe symbole zgodnie z notatkami bibliotekarza, czyli : lustro, waga, spirala, krzyż i klepsydra, czyli według mojego oznaczenia : 3, 1, 2, 5, 4.
Gdy wykonamy zadanie poprawnie trafimy do ukrytego pokoju.
Ukryty pokój
Zapalamy światło , klikając na lampę przy biurku. Teraz sprawdzamy wszystkie wiszące w tym pomieszczeniu obrazy. Każdy z nich jest oryginalny. Pod obrazem z prawej znajdujemy sejf. Żeby go otworzyć potrzebujemy klucza. Przyglądamy się zamkniętej szafce z lewej. Przechodzimy w dół ekranu i zerkamy na obrazy wiszące na sztalugach. Max poznaje, że są to skradzione obrazy z Ermitażu. Na koniec klikamy na skrzynię z prawej. Patrzymy na nią PPM. Przyglądamy się kartce do niej przyczepionej. Max czyta, że skrzynia ma być wysłana do Rotterdamu.
Opuszczamy kryptę i udajemy się do celi Maxa.
Cela Maxa
Używamy notesu Maxa na kałamarzu, by napisać wiadomość. Opuszczamy celę i udajemy się do kapliczki.
Kapliczka
Umieszczamy liścik w kapliczce i wracamy do celi Maxa. Max robi to automatycznie.
Cela Maxa
Automatycznie Max siada na łóżku, by obudzić się następnego dnia. Tak kończy się kolejny rozdział.
Memento Mori:the Secret of Eternal Life
Akt XV
Memento Mori:the Secret of Eternal Life
Akt XVII
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu