Akt VI - Memento Mori:the Secret of Eternal Life

lubiegrac poradniki Memento Mori:the Secret of Eternal Life Akt VI - Memento Mori:the Secret of Eternal Life



autor:agusia16

Akt VI

 

Petersburg – Rosja – Max

 

Max śni koszmar o swoim bracie. W mieszkaniu cioci Lary, pojawia się Andre, brat Maxa. Rozmawiamy z nim – wybieramy pozytywną odpowiedź. Podchodzimy do stolika z komputerem. Zabieramy liścik od Lary i komórkę. Odsuwamy zasłonę w połowie zasłaniając ą półkę wiszącą nad lodówką i zabieramy z niej spray.

 

 

 

Korzystamy z komputera, gdzie czytamy wiadomości, po czym wchodzimy w pisanie wiadomości i wysyłamy e-mail do Malvina. Wychodzimy z komputera i z półki nad łóżkiem zabieramy notatnik i długopis. Przechodzimy do pokoju cioci, która chce Maxowi postawić tarota. Godzimy się na to. Rozmawiamy z ciocią – wybieramy pozytywną odpowiedź.

 

Animacja

 

Wybieramy cztery karty. Trzy z nich zostaną odsłonięte, zaś jedną Max nie zgodzi się odsłonić, zostawiając ja na później. Opuszczamy mieszkanie cioci i udajemy się do muzeum.

 

Ermitaż

 

Wchodzimy do muzeum, po czym udajemy się na górę. Zaglądamy do kosza na śmieci, w którym znajdują się jakieś papiery i zdjęcia. Przechodzimy do Galerii, czyli w prawo. Rozmawiamy ze wkurzonym mężczyzną – wybieramy znak zapytania. Po rozmowie spoglądamy na kamerę wiszącą nad drzwiami z prawej, po czym rozmawiamy ze strażnikiem. Opuszczamy muzeum i udajemy się na posterunek milicji.

 

Milicja – biuro Ostankovica

 

Rozmawiamy z Ostankowicem na temat kamery i dowiadujemy się, że zapis z niej zniknął z powodu wirusa. Zabieramy zdjęcia leżące na biurku. Oglądamy je w ekwipunku , zwracając uwagę na wszystkie aktywne miejsce na każdym zdjęciu:

 

- obraz i strażnik;

- uszkodzona podłoga;

- czas zrobienia zdjęcia, czyli : 12:05:57; 12:06:07; 12:06:15.

 

Czynność powtarzamy dla wszystkich zdjęć. Max stwierdzi, że strażnik miał za mało czasu by skorzystać z łazienki.

 

- na koniec klikamy jeszcze raz na czas na pierwszym zdjęciu.

 

Max zauważy pewne rozbieżności między zdjęciami.

 

 

 

Rozmawiamy o tym z Ostankovicem. Opuszczamy milicję i udajemy się ponownie do Ermitażu.

 

Ermitaż

 

Wchodzimy na górę, po czym od razu kierujemy się do Galerii. Max zauważa, że nie ma tam już strażnika. Automatycznie wychodzi na zewnątrz i dzwoni do Ostankovica. Wracamy do muzeum i na schodach rozmawiamy z nowym strażnikiem – wybieramy znak zapytania. Dowiadujemy się, że strażnik mógł opuścić miejsce pracy z powodu swojej chorej córki. Przy okazji Max poznaje adres, gdzie mieszka córka strażnika. Opuszczamy zatem muzeum i udajemy się do Makarov.

 

Makarov

 

Mieszkanie dziewczynki

 

Rozmawiamy z pianym mężczyzną, od którego dowiadujemy się, że chora dziewczynka mieszkająca w bloku obok, bardzo chce dostać zwierzaka. Udajemy się zatem do bloku z lewej, by windą wjechać na górę. Pukamy do drzwi, które otwiera Tanya, owa chora dziewczynka. Nie chce jednak rozmawiać z nieznajomymi i od razu zamyka drzwi. Otwieramy drzwiczki hydrantu i zabieramy schowany tam rozpuszczalnik.

 

 

 

Wchodzimy do windy i opuszczamy blok. Na ulicy kierujemy się przed siebie w stronę kolorowego graffiti i ścianie.

 

Makarov – pub

 

Spoglądamy na wymalowaną ścianę, po czym wchodzimy do pubu. Rozmawiamy z barmanką – wybieramy znak zapytania. Wychodzimy na zewnątrz i w ekwipunku łączymy spray z rozpuszczalnikiem. Spray używamy na graffiti, by Max je zamalował.

 

 

 

Wracamy do pubu i tym razem rozmawiamy z punkiem na temat malunku na ścianie. Ten szybko wychodzi, więc zabieramy klatkę, która zostawił. Wewnątrz znajduje się jaszczurka. Udajemy się z nią do bloku, do mieszkania Tanyi.

 

Makarov – mieszkanie dziewczynki

 

Dzwonimy do drzwi. Max automatycznie stawia klatkę ze zwierzakiem po drzwiami. Dziewczynka otwiera i szczęśliwa z prezentu daje Maxowi lalkę dla taty. Opuszczamy blok i udajemy się do mieszkania cioci.

 

Mieszkanie cioci Lary

 

Od razu gdy wejdziemy, usłyszymy Wolanie cioci, która chce kawy. Zabieramy zatem kubek stojący na blacie kuchennym i przechodzimy do pokoju cioci. Dajemy jej kawę. Max otrzymuje powiadomienie o e-mailu. Wychodzimy więc z pokoju i korzystamy z komputera. Czytamy wiadomości, po czym wysyłamy wiadomości do lary i do Malvina. Wychodzimy z komputera. Do Maxa dzwoni Ostankovic – wybieramy pozytywną odpowiedź. Dowiadujemy się, że strażnik został złapany. Ostankovic chce , by Max przyszedł do jego biura. Opuszczamy zatem dom cioci i udajemy się na posterunek milicji.

 

Milicja – biuro Ostankovica

 

Rozmawiamy z nim – wybieramy pozytywną odpowiedź. Ostankovic chce, by Max przesłuchał strażnika. Automatycznie Max trafia do pokoju, gdzie siedzi strażnik.

 

Milicja – pokój przesłuchań

 

Pokazujemy mu lalkę, rozmawiamy z nim, po czym Max stawia przed nim wspomnianą lakę. Na koniec używamy na strażniku notatnika, a ten rysuje w nim dwa symbole. Opuszczamy pokój przesłuchań i udajemy się do mieszkania cioci Lary.

 

Mieszkanie cioci Lary

 

Korzystamy z komputera. Czytamy wiadomość, wysyłamy też wiadomość do Lary. Wychodzimy z komputera, czekamy trochę, a po chwili odzywa się telefon komórkowy Maxa. Rozmawiamy z nią, po czym wraz z Andre opuszczamy mieszkanie, by udać się do biblioteki.

 

 

Komentarze :
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners