Posterunek policji (Mostow) - Saint Kotar - 100% osiągnięcia

lubiegrac poradniki Saint Kotar - 100% osiągnięcia Posterunek policji (Mostow) - Saint Kotar - 100% osiągnięcia



autor:agusia16

Posterunek policji

Zanim wejdziemy na posterunek zerkamy na pudełko na ścianie, skrzynka na listy (ważne jeśli chcemy zdobyć osiągnięcie, musimy mieć opcje dialogową).

Saint_Kotar_99.jpg

Wchodzimy na posterunek. Tam rozmawiamy z policjantem o imieniu Maz.

Poprosi nas o spojrzenie na akta leżące na biurku.

Robimy to zatem.

Saint_Kotar_100.jpg

Potem ponownie zagadujemy do Maza.

Zaglądniecie do akt miało być ostrzeżeniem przed tym by nie włóczyć się po Sveti Korat, mieście niebezpiecznym. Przy okazji Benedek skłamie, że przyszedł na zlecenie ojca Henriego, by pobłogosławić ciała burmistrza przed pogrzebem. Dowiemy się także o możliwości zgłaszania donosów.

Rozmawiamy z nim jeszcze chwilę, a następnie wchodzimy w drzwi na przeciwko, by znaleźć się w piwnicy, gdzie znajduje się Mostow.

Saint_Kotar_101.jpg

Twierdzi, że jest przerażony tym co stało się z burmistrzem. Możemy zajrzeć pod prześcieradło jakim jest okryty.

Zerkamy na zwłoki zatem. Przyglądamy się masce, która tak naprawdę jest skórą Saborenów, specjalnie spreparowaną. Przyglądamy się głowie oraz torsowi.

Saint_Kotar_102.jpg

Wychodzimy ze zbliżenie i teraz rozmawiamy z Mostowem.

Dowiemy się, że Viktoria była już w mieście kilka tygodni wcześniej. Wynajęła ten sam dom jako Petra. Detektyw poprosi by oficer Maz dał nam akta sprawy. Powie nam także jak dotrzeć do zamku.

Wracamy zatem na górę i zanim porozmawiamy z Mazem, pukamy z drzwi z lewej, do gabinetu Norena.

Wpuści Bedenedeka do środka, gdy ten wspomni o tasaku od brata.

Saint_Kotar_103.jpg

Możemy się rozejrzeć, po czym rozmawiamy z Norenem.

Saint_Kotar_104.jpg

Po rozmowie wracamy do Maza, któremu mówimy, że przyszliśmy po akta, na zlecenie Mostowa. Do ekwipunku trafi notatka. Oglądamy ją. To notatka z gazety katolickiej, w której pracuje Viktoria. Spoglądamy na imię, rysunek oraz na tekst.

Saint_Kotar_105.jpg

Wracamy do Mostowa, do piwnicy. Już go nie będzie. Zerkamy na karteczkę samoprzylepną.

Saint_Kotar_106.jpg

To notatka od Mostowa. Pójście do jego domu, znajdującego się z z lewej strony komisariatu grozi kolejna śmiercią w grze, więc nie radzę. Wracamy na górę i teraz zerkamy na formularze i pióro.

Saint_Kotar_107.jpg

Wybieramy - "Nie zgłaszaj Idy Lavnjak, sklepikarki" . Otrzymamy osiągnięcie: Wybacz Idzie. Ponownie zabieramy formularz i teraz wybieramy: "Zgłosić Davora Gorskiego, karczmarza" i ponownie tym razem wybierając oskarżenie Mostowa, ale i własnej siostry, Viktorii. Wychodzimy i wszystkie formularze trzy donosy: potępienie Davora, Mostowa i Viktorii wrzucamy do pudła - skrzynki na listy.

Saint_Kotar_108.jpg

Udajemy się teraz do kościoła. 

Komentarze :

Inne poradniki:

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners