Loria to nowa staroszkolna strategia czasu rzeczywistego, która stanowi hołd dla klasyki ze złotej ery, którą połączono z nowoczesnymi rozwiązaniami i mechanikami.
Produkcja studia Loria jest pełnokrwistą strategią typu RTS, w której nasze poczynania będą toczyć się równolegle do wrogich nam kroków sztucznej inteligencji. W ramach rozgrywki dla pojedynczego gracza będzie nam dane sprawdzić 16 zadań "po dwóch stronach fabularnych", dziejących się w tytułowej krainie.
Deweloperzy zabierają nas do różnorodnych miejsc, gdzie będziemy się mogli zmierzyć z różnorodnymi przeciwnikami, choć części z nich rzecz jasna będzie powracać do jakiś czas.
Oprawa wizualna stawia przed graczami bardzo mocny pixel-artowy styl, który dostarcza graczom wyrazisty charakter w ramach świata fantasy. Kolorowe i rozległe lasy, sporo różnorodnych budynków i jednostek oraz masa magicznych elementów. To wszystko świetnie zostało zwieńczone udźwiękowieniem oraz muzyką.
Najważniejsze elementy Loria:
- 2 rasy,
- 2 kampanie, każda z 8 misjami (w sumie 16 misji),
- Zabawna historia,
- Dziesiątki jednostek, budynków i ulepszeń,
- 6 wyjątkowych bohaterów,
- bohaterowie z inwentarzem i możliwościami zdobywania doświadczeń,
- Jednostki weteranów,
- Walka ze sztuczną inteligencją.
Loria miało premierę 27 listopada 2018 roku.
Loria - komentarze (1):
O dziekuje za tak miłe słowa jeśli chodzi o muzykę. Cieszę się ze mogłem pracować przy tym projekcie! :) Michal Ratkowski - Kompozytor do gry Loria www.michalratkowski.com