SEVEN: The Days Long Gone, to gra RPG, dzieło rodzimego studia IMGN.PRO, twórcy gry Kholat i niewielkiego studia Fool's Theory, w którym zatrudnieni się ludzie pracujący wcześniej przy takich znanych tytułach jak: Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, czy Wiedźmin 3: Dziki Gon.
W projekcie przenosimy się do Imperium Vetrall, miejsca, zbudowanego na dawnym mocarstwie, które w skutek kary ze strony bóstwa, zostało zniszczone i cofnęło się w rozwoju do średniowiecza, w którym pozostały tylko ślady dawnej świetności a istotna rolę odgrywają czary. W SEVEN: The Days Long Gone wcielamy się w złodzieje imieniem Teriel. Akcja gry zaczyna się na wyspie Peh, kolonii karnej, na którą nasz bohater został zesłany. Teriel jest dość nietypową postacią, człowiekiem opętanym przez demona, zwanego Artanak. Dzięki niemu zyskuje nietypowe i ponadprzeciętne zdolności.
SEVEN: The Days Long Gone z racji naszej postaci, która para się złodziejskim fachem, skupia się na parkurze i skradaniu. Będziemy także przemieszczać się po dachach, skakać, biegać i atakować z zaskoczenia. Czekają nas także zadania typowe dla gier RPG, czyli rozmowy, wykonywanie przeróżnych zadań, walki i rozwijanie naszej postaci. W grze możemy się także spodziewać trudnych wyborów moralnych z nieprzewidywalnymi konsekwencjami.
SEVEN: The Days Long Gone powstaje na bazie silnika Unreal Engine 4 w grafice 3D w rzucie izometrycznym.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
SEVEN: The Days Long Gone - komentarze (2):
Niezwykle ciekawie się zapowiada. Oby nie spaliło na panewce...
Ciekawie się prezentuje ale połączenie tak różnych klimatów jest ryzykowne.