Sick City to pierwsza gra studia należącego do producenta sprzętu - ROCCAT. Zgodnie z filozofią firmy mamy otrzymać grę taktyczną w czasie rzeczywistym, nie stroniącą od akcji.
Gra utrzymana w kolorowym i kreskówkowym stylu charakteryzować się będzie wielką żywotnością przez wiele, wiele lat. Natomiast rozgrywka składać się będzie z takich elementów jak: zarządzenie armią, koncentracja na taktyce, tworzenie budynków i korzystanie ze specjalnych potężnych jednostek bez konieczności koncentracji na gospodarce i wydobywaniu surowców.
Sedno systemów ma stanowić natychmiastowa reakcja na poczynania przeciwnika oraz bieżące wpływanie na własną taktykę, która ma nas doprowadzić do zwycięstwa. W zależności od naszego posiadania specjalnych stref, będziemy mogli szybciej bądź wolniej rekrutować nowe wojska. Kluczem do zwycięstwa jednak będzie zdobycie wrogich baz i utrzymanie ich przez 30 sekund... bądź zabicie nieprzyjacielskiego czempiona i wyeliminowanie go ze starcia.
Twórcy deklarują, że podczas Wczesnego Dostępu zamierzają dodawać zawartość wraz z opinią graczy, która może okazać się kluczowa podczas dodawania nowej treści w postaci map, frakcji, trybów czy kampanii.
Premiera Wczesnego Dostępu Sick City prawdopodobnie nastąpi podczas targów Gamescom 2017 w cenie 10 dolarów. Pełna wersja ma ukazać się w 2018 roku.
Sick City - komentarze (0):